مشاوره طلاق تلفنی، مشاور ضروری همراه شما

مشاوره طلاق تلفنی چه کمکی به شما می کند؟ اگر به فکر طلاق هستید و می خواهید طلاق بگیرید دوست دارید تا فردی آگاه و متخصص در کنار شما باشد تا در مورد طلاق با او درد دل کنید.

در مشاوره تلفنی کارشناسی که به شما کمک می کند در دسترس شما می باشد و می توان به جرات گفت که هیچ زندگی خالی از مشکل نمی باشد و همه زندگی ها خصوصا در سال های ابتدایی زندگی مشترک مشکلاتی دارند.

در صورتی که زوجین نمی توانند این مشکلات را به درستی کنترل کنند به تنها راه حل پیش رویشان که طلاق می باشد فکر می کنند و تنها آن را در نظر می گیرند.

اما مشاوره به زوجین کمک می کند تا مشکلات را به خوبی شناسایی کند و آن ها را حل نماید و در صورت که فرد نمی تواند از مشاوره حضوری کمک بگیرد می تواند مشاوره تلفنی استفاده کند وقبل از تصمیم گیری به صورت کامل با مشاوره مشورت کند تا بتواند تصمیم درستی را بگیرد.

چرا برخی از ازدواج ها به طلاق ختم می شوند؟

اگر به مراحل طلاق توافقی دقت کرده باشید متوجه می شوید که خیلی سریع می توان یک زندگی را به هم ریخت و ظرف چند ماه آن را تمام کرد.

زمانی که در زندگی با مشکلاتی رو به رو می شوید باید قبل از طلاق ریشه مشکلات را پیدا کنید و بعد تصمیم درستی برای ادامه زندگی تان بگیرید، زیرا بخشی از این موضوع به دلیل عدم تناسب زن و شوهر و خانواده های آن ها می باشد.

قبل از ازدواج زن و شوهر باید شناخت دقیقی از یکدیگر داشته باشند و ازدواج هایی که بدون شناخت دقیق انجام شود دوامی نخواهد داشد و خیلی زود باعث می شود تا دو نفر از یکدیگر جدا شوند، و زوجین سعی می کنند تا طلاق را گردن یکدیگر بیندازند و خود را از این موضوع تبرئه کنند.

اما در این زمینه تحقیقات بسیاری صورت گرفته است و به این نتیجه رسیده اند که در پایان یک ازدواج هر دو طرف مقصر می باشند.

در صورتی که یکی رفتار اشتباهی انجام دهد دیگری هیچ تلاشی نمی کند تا این رفتار را حل نماید و به این صورت مشکل کوچک بسیار بزرگ و جدی می شود به طوری که به طلاق می کشد، در صورتی که فرد می تواند از مشاوره تلفنی استفاده کند چون در دسترس است و به خوبی می تواند از به وجود آمدن مشکلات پیشگیری کند.

چرا باید مشاوره طلاق تلفنی را جدی گرفت؟

متاسفانه امروزه آمار طلاق در کشور ما بسیار بالا می باشد به طوری که در تهران تقریبا آمار طلاق ۵۰ درصد می باشد، یعنی به طور میانگین از هر دو زوج، یکی از آن ها طلاق می گیرد، جالب این جاست که در ابتدا ازدواج هیچ کدام از زوجین فکر نمی کردند روزی از یکدیگر جدا می شوند و طلاق می گیرند.

افراد با استفاده از مشاوره تلفنی و کمک گرفتن از روانشناس باتجربه می توانند تا حد زیادی از طلاق گرفتن پیشگیری کنند اما باید این نکته را در نظر بگیرید که بسیاری از طلاق ها در سال های اول زندگی به وجود می آیند.

به همین دلیل کمک گرفتن از مشاوره و استفاده از مشاوره تلفنی طلاق در سال های اول زندگی و مخصوصا سه سال اول بسیار مهم می باشد، سوالی که در شرایط بحرانی بسیاری از زوجین از خودشان می پرسند این است که طلاق بگیریم یا نه؟

مشاوره بعد از عوامل زمینه ساز طلاق

بر اساس تحقیقات انجام شده عوامل بسیاری وجود دارد که باعث طلاق و جدایی می شود و مهم ترین دلایلی که باعث طلاق گرفتن می شود شامل موارد زیر می باشد که افرادی که در جلسات مشاوره طلاق تلفنی شرکت می کنند به طور جامع می توانند در مورد این مسائل با یکدیگر حرف بزنند.

  • مشکل در روابط زناشویی و خانوادگی
  • عدم تفاهم
  • مشکلات مالی
  • دخالت های خانواده
  • عدم تناسب فرهنگی و خانوادگی
  • اختلاف سنی زیاد
  • ازدواج در سنین پایین
  • ازدواج در سنین بالا
  • خیانت زن یا مرد
  • کمبود در روابط جنسی
مشاوره تحصیلی کسی که از درس خوندن پیشمون شده و می خواهد درست انتخاب رشته کنه

اهمیت توجه به مشاوره طلاق تلفنی

بر اسا تحقیقات انجام شده بسیاری از طلاق ها به خاطر مشکلات کوچک به وجود می آید، زندگی مشترک موفق در سال های ابتدایی زندگی نیاز به توجه بسیار زیادی دارد زیرا در این سال ها نقش افراد و مسئولیت هایشان تغییراتی کرده است و شرایط زندگی به حد زیادی دچار تغییر شده است.

قبل از ازدواج و در زمان آشنایی افراد سعی می کنند تا بهترین بعد شخصیت خود را نشان دهند و بعد از آن که زندگی مشترک آن ها شروع می شود شخصیت واقعی شان را نشان می دهند در این صورت همسرش ممکن است فکر کند که فریب خورده است.

در این شرایط باید فرد از مشاور تلفنی کمک بگیرد تا با جنبه های مختلف زندگی مشترک و جنبه های مختلف شریک زندگی اش آشنا شود و کمک گرفتن از مشاور باعث می شود که زوجین راحت تر با یکدیگر حرف بزنند و یکدیگر را به خوبی درک کنند.

مشاوره طلاق تلفنی

به همین دلیل تلاش می کنند تا مانع از هم پاشیدن زندگی شان شوند و سعی می کنند زندگی شان را به خوبی ادامه دهند.

مشکلات مشاوره طلاق حضوری

متاسفانه دید بسیاری از افراد نسبت به مشاوره تلفنی منفی می باشد و بسیار کم پیش می آید که هر دو آن ها راضی شوند تا در جلسات مشاوره تلفنی طلاق شرکت کنند و در جلسات حضوری هم بسیاری از افراد راحت نیستند و احساس معذب بودن می کنند و نمی توانند ناراحتی شان را به راحتی بیان کنند.

هم چنین شرکت کردن در جلسات حضوری نیازمند وقت و هزینه می باشد و بسیاری از افراد به خاطر مشغله های زندگی و مشکلات مالی و خجالتی بودن نمی توانند به صورت حضوری شرکت کنند.

علاوه بر این موارد برخی از افراد در روستا ها و نقاط دور افتاده زندگی می کنند و امکان دسترسی به مشاوره طلاق حضوری را ندارند به همین دلیل بسیار برای آن ها مفید می باشد تا از مشاوره تلفنی استفاده کنند و مشکلات خود را با مشاور در میان بگذارند.

افرادی که درگیر طلاق می شوند حل و روز خوبی برای ادامه دادن زندگی شان را ندارند و با توجه به مشکلات بیان شده زوج های کمی پیدا می شوند که تمایل داشته باشند در جلسات مشاوره حضوری و یا تلفنی طلاق شرکت کنند.

آن چه که در این خصوص مشخص می باشد اهمیت نقش روانشناس در این زمینه است که راهنمایی های لازم را به فرد می کند و با توجه به تجربه و آگاهی های خود راهکار صحیح را برای فرد بیان می کند.

مشاوره طلاق تلفنی، مزایای منحصر به فرد

مشاوره تلفنی این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با مشاوران در ارتباط باشید و استفاده از مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری راحت تر می باشد و هزینه بسیار کمی نسبت به مشاوره حضوری نیاز دارد و بدون آن که نیاز به رفت و آمد داشته باشد مشکلات فرد مورد بررسی قرار می گیرد.

در مشاوره تلفنی مشکلاتی مانند خالت و شرم تا حد زیادی از بین می رود و افراد می توانند به راحتی و بدون سانسور کردن مشکلات خود را با مشاور در میان بگذارند.

همچنین مشاوره تلفنی به فرد کمک می کند تا با صرف هزینه کم همان مشاوره حضوری را دریافت نماید، افرادی که قادر به استفاده از مشاوره حضوری نیستند و به آن دسترسی ندارند می توانند در هر مکانی هستند از مشاوره تلفنی کمک بگیرند در همین خصوص مرکز مشاوره ستاره ایرانیان برای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده می باشد.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان در زمینه های مختلف روانشناسی اعم ار خانواده، ازدواج، اعتیاد، جنسی، کودک، مشاوره، شغلی، تحصیلی و غیره خدمات جامع روانشناسی را انجام می دهد.

همچنین مشاوران به صورت تلفنی، اینترنتی به مراجعان امکان می دهد تا از خدمات بهره مند شوند و در کمترین زمان از بروز ترین متخصصین استفاده کنند.

منبع : مشاوره طلاق تلفنی | مشاور ضروری همراه شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *