علائمی که نشان می دهند همسرتان شما را دوست ندارد، عبارتند از:

علامت ۱٫ متوقف کردن اشتراک گذاری

یکی از شاخص هایی که نشان می دهد رابطه شما از بین رفته است، تصمیم گیری همسرتان برای متوقف کردن اشتراک گذاری موارد مختلف با شما می باشد.

در صورتی که وی نخواهد یک چیزی را برای خانه یا یک حیوان خانگی جدید نخرد، شما باید نگران شوید.

در این شرایط، شما یک سری از موارد مربوط به تعهد دو گانه را مشاهده خواهید کرد که باعث می شوند آنها با شما ارتباط برقرار کنند و هر دو شما مسولیت هایی در قبال یکدیگر داشته باشید.

با این وجود در صورتیکه وی از بردن اسم شما امتناع کند، این مورد نشان خواهد داد که عاشق شما نیست.

علامت ۲٫ با شما صحبت نمی کند

در برخی روزها شما احساس خواهید کرد که دوست ندارید صحبت کنید. با این وجود، در صورتی که وی در زمانیکه کاملا عادی و پر حرف می باشد، از صحبت کردن با شما امتناع کند، باید این واقعیت را بپذیرید که احتمالا وی جدا شدن را مد نظر دارد.

در حالت کلی، دختران پرحرف تر از پسران هستند. به نظر می رسد که دختران همواره یک حرفی برای گفتن داشته باشند و گوش دادن برای شما مناسب می باشد.

در صورتی که همسر شما به صورت ناگهانی لحن خودش را تغییر دهد و صحبت کردن و پرحرفی خودش را متوقف کند، دلیل مناسبی برای این نگرانی خواهید داشت که شاید وی عاشق یک فرد دیگری باشد.

مشاوره تحصیلی کسی که از درس خوندن پیشمون شده و می خواهد درست انتخاب رشته کنه

علامت ۳٫ او (همسرتان) همواره بدخلق و ترشرو می باشد، ولی فقط با شما چنین برخوردی دارد

این علامت نشانگر این است که وی شما را دوست ندارد. در حالت عادی، زمانی که شما شخصی را دوست داشته باشید، برخورد منفی با وی نخواهید داشت.

در مقابل، سعی خواهید کرد که آنها را با روحیه کنید و منجر به خندیدنشان بشوید. حتی زمانی که شما کاری را انجام بدهید که منجر به دیوانه شدن وی شود، وی یک راهی برای برگشت از آن شرایط و ادامه دادن خندیدنش پیدا خواهد کرد.

زمانی که صدای جویدن یا تنفس شما منجر به ناراحتی او شود، کاملا منطقی خواهد بود که بگوییم وی دوست ندارد در کنار شما باشد.

آیا همسرتان نسبت به نحوه خندیدن شما یا نحوه شام خوردن شما به صورت خاص، تنفر دارد؟

در صورتیکه این موارد در حال حاضر منجر به عصبانی شدن همسرتان شوند، بهتر است که مراقب باشید، چرا که به نظر می رسد وی شما را همانند گذشته دوست ندارد.

علامت ۴٫ او به حرف های شما گوش نمی دهد

در یک رابطه ازدواجی سالم، شما سخت تلاش خواهید کرد که به گفته های طرف مقابلتان گوش دهید.

بنابراین، در صورتی که یک فرد متوجه شود که طرف مقابلش به وی گوش نمی دهد، این علامت نشان خواهد داد که احساسات رابطه ای به یک مورد بدی تبدیل شده اند.

هیچ تردیدی نسبت به این مورد وجود ندارد که یک همسر همواره باید به گفته های مرد خودش گوش دهد و در مسال مطرح شده به وی کمک کند. زمانیکه وی به صورت ناگهانی تصمیم بگیرد که به شما گوش ندهد، این یک علامت قوی خواهد بود که نشان می دهد وی شما را دوست ندارد.

در یک رابطه سالم، ارتباط مهمترین عامل می باشد و هر دو طرف باید در رابطه با آن فعال باشند. در صورتی که همسرتان تصمیم بگیرد که به گفته های شما گوش نکند، ارتباط شما از بین خواهد رفت.

علامت ۵٫ هیچ دستی برای آغوش گرفتن وجود ندارد، هیچ سکسی وجود ندارد

مطالعات صورت گرفته نشان می دهند که رابطه جنسی، عامل چسبندگی رابطه ازدواجی می باشد و زوجین را در کنار یکدیگر نگه می دارد.

در این شرایط است که ارتباط درونی قوی می شود و رشد پیدا می کند. انسان ها به یک ارتباط فیزیکی نیازمند هستند، چه در صورتی که این ارتباط گرفتن دست ها باشد یا سکس باشد، یک عامل مهمی در هر رابطه سالمی خواهد بود.

در صورتی که شما چنین ارتباط فیزیکی صمیمی نداشته باشید، صرفا دوستان هم خواهید بود

زمانی که شما بچه داشته باشید، کاهش یافتن رابطه جنسی برای یک مدتی یک مورد طبیعی خواهد بود، ولی در حالت نرمال، این رابطه با گذشت زمان به حال اولیه برخواهد گشت.

در صورتی که همسرتان به رابطه صمیمی و جنسی برنگردد یا شما را طرد کند، این شرایط به صورت بدیهی نشان خواهد داشت که عشق شما از بین رفته است.

علامت ۶٫ وی فقط به خودش توجه می کند

هیچ شکی وجود ندارد که شما از همسرتان می خواهید که به خودش و کارش متمرکز شود.

بله، شما در یک مشارکت ازدواجی هستید، ولی همچنان دو فردی هستید که نیاز دارید هویت های خودتان را به صورت مجزا نگه دارید.

با این وجود، در صورتی که متوجه شوید همسرتان هر کاری را صرفا برای خودش انجام می دهد، احتمالا شرایط موجود یک شرایط خوبی نخواهد بود.

در یک رابطه ازدواجی سالم، تمرکز باید به صورت متوازن و بر روی هر دو شما صورت بگیرد. این مورد شامل حضور داشتن در کنار همسرتان در حین نیازمند بودن وی و تشویق کردن وی در صورت نیاز داشتنش می باشد.

در صورتی که همسرتان عشقش را به شما از دست بدهد، ارتباط خودش را قطع خواهد کرد و هیچ توجهی به شما نخواهد داشت.

دلیل اینکه وی فقط به خودش متمرکز می شود و هیچ توجهی به شما نمی کند، عبارت از این است که وی مطلع می باشد که به زودی، تمامی تمرکزش بر روی خودش خواهد بود.

چنین زوجینی شبیه به افراد خودپسند می باشند.

در صورتیکه احساس کنید همسرتان خودخواه و خودپسند شده است، این یک علامت بدی خواهد بود که نشان می دهد وی شما را دوست ندارد.

به چه نحوی می توانید متوجه شوید که همسرتان شما را دوست ندارد؟

علامت ۷٫ هیچ بررسی بر روی شما صورت نمی گیرد

از بین رفتن شور و شوق مربوط به رابطه ازدواجی بعد از گذشت یک زمان، عادی می باشد.

در طول زمان، ارتباط شما استحکام کمتری خواهد داشت، ولی هیچ وقت به صورت کامل متوقف نخواهد شد. در صورتی که واقعا به یک فردی علامند باشید، شما به صورت مکرر وی را بررسی خواهید کرد تا متوجه شرایط وی باشید.

در صورتی که به صورت ناگهانی، پیام دادن شما به یکدیگر در طول روز متوقف شود، دلیل خوبی خواهد بود تا نگران از بین رفتن عشق همسرتان نسبت به خودتان شوید.

شاید وی مطلع بوده باشد که شما امروز یک ارائه مهمی داشته اید، ولی در آخر شب هیچ سوالی در مورد نحوه ارائه تان نپرسد.

فاصله داشتن یک مورد کاملا مناسبی در یک رابطه می باشد، ولی مابین داشتن یک فاصله کم و عدم توجه به شرایط طرف مقابل به صورت کلی، تفاوت زیادی وجود دارد.

علامت ۸٫ او یک مغبون کننده است (باعث می شود موارد که در واقعیت درست نمی باشند را بپذیرید)

این شرایط یک علامت مشخصی می باشد که نشان می دهد همسرتان شما را دوست ندارد. زمانی که وی شما را فریب می دهد، در واقع به شما می گوید که هیچ احترامی برایتان قائل نیست یا هیچ عشقی نسبت به شما ندارد.

در صورتی که وی بخواهد این کار را انجام دهد، در اولین ملاقات با شما چنین کاری را انجام نخواهد داد.

هر شخصی که یک سری احساسات قوی نسبت به فردی دارد، نمی خواهد که شخص دیگری را ببوسد یا با یک شخص دیگری سکس داشته باشد.

در صورتی که همسر شما مغبون کننده باشد، باید سریعا وی را از زندگی خودتان خارج کنید.

علامت ۹٫ همسرتان از شما سوء استفاده می کند

ایجا یک واحد سالم هدف هر انسانی می باشد. در صورتی که متوجه شوید همسرتان از شما سوء استفاده می کند، باید نگران باشید. یک رابطه سالم در تمامی موارد مساوی می باشند، به نحوی که در آن هر فرد وظیفه خودش را انجام می دهد تا طرف مقابل را خوشحال کند.

در صورتی که متوجه شوید همسرتان وظیفه خودش را انجام نمی دهد و تلاش می کند که از شما سوء استفاده کند، کاملا بدیهی خواهد بود که وی شما را دوست ندارد.

در صورتی که وی منجر به ایجاد استرس در شما شود و زندگی تان را سخت کند، لیاقت ادامه دادن رابطه با شما را نخواهد داشت.

علامت ۱۰٫ هیچ زمانی برای شما در نظر گرفته نشود

یکی از جنبه های شگفت انگیز ازدواج عبارت از این مورد می باشد که شما وقت زیادی را با معشوق و بهترین دوست خودتان سپری می کنید.

به همین دلیل در زمانی که همسرتان وقتش را در کنار شما سپری نکند، نشانگر این خواهد بود که وی شما را دوست ندارد.

در صورتی که برای وی دوستانش نسبت به شما اولویت دارد شوند، یک مقدار دچار استرس خواهید شد.

این بدان معنا خواهد بود که وی دوست دارد از شما اجتناب کند و این مورد اصلا خوب نیست.

در یک رابطه سالم، داشتن زندگی های مجزا یک مورد عادی است، ولی زمانی که شما مورد توجه وی قرار نگیرید، این شرایط بد خواهد بود.

علامت ۱۱٫ وی علاقه ای به درست کردن هیچ چیزی ندارد

زمانی که یک زن عشقش را به یک مرد از دست می دهد، این بدان معنا خواهد بود که وی نمی خواهد موارد شکسته شده را درست کند. وی شاید بر این عقیده باشد که هیچ چیزی ارزش حفظ کردن را ندارد، چرا که همسر شما از رابطه ازدواجی صرف نظر کرده است و نظر شما هیچ اهمیتی ندارد.

بنابراین در صورتی که متوجه شوید همسرتان تمایل ندارد تلاشی برای بهبود موارد اشتباه موجود در رابطه بکند، باید مطمئن شوید که یک چیزی در این رابطه اشتباه است.

شاید شما نیاز دارید این حقیقت را بپذیرید که این رابطه خاتمه یافته است و باید یک روشی برای خارج شدن از آن رابطه پیدا کند.

دلیل و زمان دوست داشتن یک فرد اهمیت ندارد، شما هر کاری که می توانستید را برای قوی تر کردن پیوندتان انجام داده اید. در

زمانی که همسرتان شما را دوست داشته باشد، وی از شما دست نخواهد کشید.

علامت ۱۲٫ همسرتان اجازه دخول به شما نمی دهد

در حالت عمومی، زنان مخلوقات عاطفی هستند. پسران هم می توانند چنین ویژگی داشته باشند، ولی این ویژگی برای زنان مناسب می باشد. بنابراین زمانی که همسرتان در مورد تفکر و احساسش با شما صادق نباشد، این مورد یک علامت مهمی خواهد بود که می تواند نشان بدهد وی شما را دوست ندارد.

آیا پیش آمده است که وی به صورت ناگهانی، صحبت خودش در مورد کاری که در آینده نزدیک می خواهد انجام دهد را متوقف کند؟ آیا وی از مواردی که اذیت کننده می باشند، اجتناب می کند؟ آیا وی یک دیوار عاطفی مابین خودش و شما ایجاد کرده است؟

این علائم نشان می دهند که وی علاقه ای به ماندن در کنار شما ندارد و نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد.

علامت ۱۳٫ همسرتان هیچ توجهی به شما نمی کند

در صورتی که وی انجام دادن یک کار محبوب برای شما را فراموش کند، مشکل خاصی پیش نمی آید، ولی در صورتی که وی نسبت به یک اتفاق مهم بی توجه باشد، در این شرایط شما دچار یک مشکل خواهید شد.

زمانی که همسرتان یادآوری تاریخ های مهم برای شما را فراموش کند، در واقع نشان می دهد که عشقش به شما از بین رفته است.

علامت ۱۴٫ همسر شما دارای انتظارات دیوانه وار و سطح بالا باشد

معمولا شما انتظارات سطح بالایی را از همسرتان نخواهید داشت. زمانی که شما ازدواج می کنید، تعهد می کنید که یکدیگر را برای همیشه بپذیرید و دوست داشته باشید.

در صورتی که وی به صورت ناگهانی در مورد یک قضیه مربوط به ارتباطتان احساس ناراحتی کند یا به ویژه نسبت به شما، این یک مورد خوبی نخواهد بود(منبع:What makes a loveless marriage ).

علامت ۱۵٫ همسر شما همواره در مورد یک شخص دیگری صحبت کند

در صورتی که شما همواره در مورد “جانی در محیط کار” یا “بیل در باشگاه” مطالبی را بشنوید، این مورد نمی تواند زیاد خوب باشد. در صورتی که افراد دیگری به صورت مکرر مورد بحث قرار بگیرند، بهتر است که مراقب باشید.

زمانی که همسرتان به یک فرد دیگری توجه می کند، در واقع به شما فکر نمی کند. این بدان معنا خواهد بود که وی در مورد سایر افراد فکر می کند و در واقع هیچ اهمیت نسبت به تفکر شما ندارد.

نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد
نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد
اگر شوهرتان این جملات را گفت بدانید طلاق نزدیک است

اگر احساس می کنید که شوهرتان دیگر شما را دوست ندارد، ممکن است حق با شما باشد .

بسیاری از شوهران (و همسران) دیگر «عاشق» شریک زندگی خود نیستند. با این حال، اکثر مردان به من گفته اند که این به این معنی نیست که آنها همسر خود را دوست ندارند – آنها فقط “عاشق” آنها نیستند.

شوهری هفته گذشته در مشاوره با مردان به من گفت که همسرش را “به عنوان یک مادر، اما نه به عنوان یک همسر” دوست دارد. واضح است که این راهی نیست که یک زن (یا مرد) بخواهد توسط شریک زندگی خود دوست داشته شود.

همه ما دوست داریم که شرکایمان ما را به شکلی عاشقانه و عاشقانه دوست داشته باشند که روابط ما شروع شد . متأسفانه، این احساسات می توانند در طول زمان تغییر کنند و بدون توجه می توانند همه با هم محو شوند. به همین دلیل است که در مشاوره‌هایم زیاد می‌شنوم «شوهرم مرا دوست ندارد» .

راه هایی که شوهرتان را دوباره دوست داشته باشید

بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا شوهرتان دوباره شما را دوست داشته باشد؟

در اینجا چند پیشنهاد هستند:

  • بدون قید و شرط باشید دوست داشتن کسی بدون قید و شرط آسان به نظر می رسد، اما اینطور نیست. عشق بی قید و شرط نیاز به تلاش، صبر و درک دارد. پس محبت خود را به شوهرتان بی قید و شرط کنید.

به ویژه، آن را به دوست داشتن او وابسته نکنید .

مشکل این است که عشق خود را به او وابسته به عشق او به شما کنید این است که او می تواند همین کار را انجام دهد. این یک چرخه معیوب ایجاد می کند که در آن هیچ یک از شما تغییر نمی کنید و بنابراین پیشرفتی حاصل نمی شود.

دریابید که آیا شریک زندگی شما دچار بحران میانسالی است یا خیر

احساس دوست نداشتن نیز می تواند ما را عصبانی و عصبانی کند. این تأثیرات منفی خواهد داشت، مانند کاهش جذابیت ما، که باعث می‌شود شریک‌هایمان ما را حتی کمتر دوست داشته باشند. همچنین عشق ورزیدن به شرکایمان را سخت‌تر می‌کند، زیرا این کار را به این بستگی دارد که ابتدا ما را دوست داشته باشند تا این احساسات از بین بروند.

(توجه داشته باشید – عشق بی قید و شرط به معنای پذیرش آزار نیست. اگر شریک زندگی شما آزار عاطفی ، کلامی یا فیزیکی را به شما تحمیل کرد این غیرقابل قبول است و باید برای ایجاد تغییرات مورد نیاز کمک بگیرید)

  • احترام نشان دهید. این یک نیاز اصلی برای مردان و سنگ بنای همه روابط سالم است، نه فقط روابط عاشقانه.

رعایت احترام نسبت به یکدیگر به شما این امکان را می دهد که مکالمات سازنده ای داشته باشید و روی مسائلی که با آن روبرو هستید با هم کار کنید.

فقدان احترام یک رابطه را به سرعت کاهش می دهد .

مردان مخصوصاً احترام قائل هستند. وقتی مردها احساس احترام نمی کنند، احساس دوست داشتن نمی کنند. و مانند همه ما، وقتی احساس نمی کنیم که کسی دوستش دارد، برای ما سخت تر است که او را دوست داشته باشیم.

به دنبال راه‌هایی باشید که بتوانید به شوهرتان احترام بگذارید، مانند درخواست کمک از او در تصمیم‌گیری، از جمله از او در مورد اتفاقاتی که با بچه‌ها می‌گذرد، یا به او اجازه دهید کارهایی را که در آن مهارت دارد انجام دهد.

آنچه باید بدانید وقتی شوهرتان شما را دوست ندارد

مهم است که به یاد داشته باشید که عشق می تواند در طول زمان تغییر کند. احساس “عاشق” ممکن است زمانی که در مراحل مختلف رابطه و مراحل زندگی خود پیش می روید، بیاید و از بین برود.

بنابراین، اگر شوهرتان شما را دوست ندارد، می توانم به شما اطمینان دهم که تنها نیستید.

در یک رابطه سالم، شور “عاشق” در نهایت با احساسات متقابل ترکیب می شود،

  • محبت
    توجه
    قدردانی

اینها مؤلفه‌های مهم «عشق» هستند که به شما کمک می‌کنند بچه‌ها، خانواده و امور مالی را تحمل کنید. فقط چند مورد از موانعی که زوج ها می توانند با آن روبرو شوند.

این احساسات همچنین پایدار هستند و پیوندی ایجاد می کنند که بر اساس آن یک رابطه می تواند به رشد خود ادامه دهد. احساس ناپاک “عاشق” بودن می تواند در نقاط مختلف بازگردد، زیرا شما دو نفر بر عشق ورزیدن به یکدیگر تمرکز می کنید، اما همیشه با آنچه در ابتدا بود متفاوت خواهد بود

مدیریت احساسات زمانی که شوهرتان دیگر شما را دوست ندارد

مدیریت احساسات خود زمانی که احساس می کنید شوهرتان دیگر شما را دوست ندارد می تواند دلهره آور باشد.

احتمالاً احساس ناامیدی ، ناامیدی و شاید حتی ناامیدی می کنید تا او را دوباره دوست داشته باشید.

مطمئن باشید، آنچه شما احساس می کنید کاملا طبیعی است. اما اگر هدف شما بهبود اوضاع است، باید این احساسات را مدیریت کرد و در چشم انداز نگه داشت.

نکات زیر را برای مدیریت احساسات خود در نظر بگیرید:

  • تمرکز خود را بر روی خود قرار دهید. این بدان معنا نیست که شما باید او را نادیده بگیرید و هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع نکنید. اما وقت گذاشتن برای مراقبت از خود می تواند باعث شود احساس بهتری داشته باشید و آرامش بیشتری داشته باشید. همچنین می تواند علاقه او را برانگیزد.
  • کمی فضا را در آغوش بگیر. گاهی اوقات همه ما فقط به فضای کمی نیاز داریم. چیزی به نام با هم بودن بیش از حد وجود دارد.
  • احساسات خود را به کسی بیان کنید. یکی غیر از شوهرت که هست این می تواند بسیار مفید باشد که نه تنها احساسات خود را در قالب کلمات بیان کنید، بلکه حمایت و مراقبت از شخصی را که به آن احترام می گذارید نیز دریافت کنید.
  • به جنگل و نه فقط به درختان نگاه کنید. خیلی آسان است که آنقدر در رابطه خود غرق شوید که تصویر بزرگتر زندگی خود را از دست بدهید. سعی کنید از دریچه ای بازتر به مسائل نگاه کنید تا دیدگاهی جدید و بهتر داشته باشید (زندگی شما چیزی فراتر از اوست).
  • چیزی را پیدا کنید که شما را هیجان زده کند. هر چند شخص دیگری نیست. یک علاقه جدید یا شروع مجدد یک سرگرمی قدیمی می تواند به شما احساس سرزندگی، اعتماد به نفس بیشتری بدهد و به شما کمک کند آرامش داشته باشید.

این چیزها همه درد را از بین نمی‌برند، اما می‌توانند به شما کمک کنند بیشتر شبیه خودتان باشید و از شما شریک بهتری بسازند.

چه چیزی را بردارید

روابط از فراز و نشیب های طبیعی عبور می کند. هر دو طرف باید این را تشخیص دهند و یاد بگیرند که چگونه احساسات خود را از طریق آنها مدیریت کنند.

بدون تلاش مداوم برای سالم نگه داشتن رابطه خود، این احساس “عاشق بودن” در خطر از بین رفتن برای همیشه است. در این موارد است که زن و شوهر می توانند با هم از عشق بیفتند.

منبع : به چه نحوی متوجه شوید که همسرتان شما را دوست ندارد؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *