۱۱ روش شگفت انگیز که باعث احترام مرد به زن می شود

این تکنیک هایی است که سبب احترام مرد به زن می شود.

ما دوست داریم که افراد موجود در زندگی مان به ما احترام بگذارند و فرقی نمی کند که این افراد یکی از دوستان ما، رئیس ما، یا یک شخصی باشد که با وی قرار ملاقات داریم.

در صورتی که به دنبال پیدا کردن راه هایی هستید که به شما احترام گذاشته شود، بیش از این منتظر نباشید و این مقاله را مطالعه کنید.

این مقاله نحوه به دست آوردن احترام مرد به زن و نحوه نگه داشتن آن را توضیح می دهد و نقش این مرد در زندگی شما، تاثیری در به دست آوردن این احترام نخواهد داشت.
روش شگفت انگیز که باعث احترام مرد به زن می شودروش شگفت انگیز که باعث احترام مرد به زن می شود

ریشه مربوط به نبود احترام توسط وی را مشخص کنید

دلایل زیادی وجود دارند که منجر به بی احترامی یک مرد به زنان می شوند، حتی در صورتی که این تصمیم یک تصمیم ناآگاهانه باشد.

همچنین یک برچسبی در مورد زنان وجود دارد که بیان می دارد زنان توانایی برابر با مردان ندارند – از نظر هوشی و قاطع بودن و میزان موفقیت.

این باور به دلیل یک سابقه طولانی از عدم برابری و تبعیض جنسیتی ایجاد شده است و هر چند که این تبعض در حال پیشرفت می باشد، ولی یک سری راه حل هایی برای بهبود آن وجود دارد.

نکته مهمی که باید مورد توجه قرار داده شود، عبارت از این نکته می باشد که عدم احترام گذاری یک مرد به یک زن، همواره به صورت تعمدی صورت نمی گیرد.

این بدان معنا نمی باشد که چنین تبعیضی یک مورد اهانت آمیز و ناراحت کننده ای نیست، ولی موردی که توجه به آن اهمیت دارد، عبارت از این مورد می باشد که همه این کارها برخلاف تصور ما، به صورت غیرعمدی صورت می گیرند.

در رابطه با برخی از مردان، این طرز تفکر صرفا یک موردی است که آنها نسبت به آن مطلع می باشند.

آیا این شرایط درست بودن چنین رفتاری را توجیه می کند؟

نه، ولی به این معنا می باشد که این رفتار دلایل مختلفی دارد.

شاید رئیس شما قبلا در مابین کارکنان خودش، کارمند زنی نداشته است، بنابراین در به جای آوردن یک احترامی به شما که شبیه به احترام گذاشته شده به منشی ها می باشد، ممکن است که با چالش هایی مواجه باشد.

بله، این وضعیت خسته کننده می باشد، ولی نکته امیدوار کننده موجود عبارت از این است که همه چیز در آینده می تواند تغییر کند و شما می توانید یک سری روش هایی را برای یادگیری رفتارهای افراد پیدا کنید.

در صورتی که همسرتان به شما احترام نگذارد و یک سری انتظارات خاصی از شما داشته باشد، این مورد می تواند به دلیل روش تربیتی باشد که وی بر اساس آن بزرگ شده است.

همچنین برخی از مردان، زنان را فقط به عنوان یک خانه دار در نظر می گیرند – شاید مادر این افراد در خانه می مانده است و آشپزی و تمیزکاری می کرد، در حالی که پدر وی تنها نان آور خانه بوده است.

نبود احترامی که شما احساس می کنید، می تواند ریشه در شناخت وی از نقش های جنسیتی داشته باشد.

این بدان معنا نیست که چنین فردی نمی تواند تغییر کند؛ بلکه صرفا به این معنا می باشد که شما نیاز دارید که رفتارها و واکنش های مناسبی در برابر طرز نگرش آن فرد داشته باشید.

مشاوره تحصیلی کسی که از درس خوندن پیشمون شده و می خواهد درست انتخاب رشته کنه

۱-باهوش بودنتان را به وی نشان بدهید

زمانی که با یک مردی مواجه هستید که از احترام گذاشتن به شما صرف نظر می کند، متوقف کردن تفکر مربوط به تصورات قالبی سخت و مشکل می باشد.

با این وجود، شما از طریق برداشتن یک گام به عقب و داشتن یک تفکر منطقی تر، یک سری روش هایی را یاد خواهید گرفت که منجر به احترام گذاشتن یک مرد به شما خواهد شد.

شما از طریق بیان کردن عقایدتان، هوش خودتان را اثبات کنید (به وی نشان دهید که شما مجبور نیستید همواره تفکراتش را بپذیرید!) و نسبت به جدا شدن از آنها هیچ نوع ترسی نداشته باشید.

برای نشان دادن دیدگاه های خودتان، یک سری کارهای جالب توجهی انجام دهید – بدون داشتن فروتنی یا نشان دادن خودتان به عنوان یک فردی که شرایط را درک می کند – و این کار باعث خواهد شد که مرد موجود در اطرافتان به سرعت به این شناخت دست پیدا کند که شما هیچ ترسی از بیان کردن تفکرات خودتان ندارید.

برخی از مردان معتقدند که زنان به دلیل نداشتن هوش کافی، موجودات درجه دوم و مادونی هستند؛ بنابراین می توانید از طریق نشان دادن سطح هوش خودتان، نادرست بودن تفکر این فرد را به وی اثبات کنید.

در جلسات موجود صحبت کنید یا عقیده خودتان را در مورد جای مربوط به قرار ملاقات شام بیان کنید. این کارها یک سری موارد کوچکی می باشند، ولی یک نقطه شروع مناسبی هستند.

شما نشان می دهید که نقش یک فرش را برای وی ندارید و همچنین می توانید برای دستیابی به اهداف خودتان پایداری کنید.

ممکن است که برخی از مردان در نتیجه هوش شما یا توانایی شما برای صحبت کردن بترسند – و در نتیجه عقاید قبلی خودشان را تغییر دهند.

یک مردی که به زمان شما ارزش قائل می شود، قدرت شما را خواهد شناخت و از آن قدردانی خواهد کرد.

۲-کنترل کردن

برخی از زنان همچنان بر این باور هستند که توانایی زنان به اندازه توانایی آنها نمی باشد، هر چند که آنها DIY و غواصی را انجام می دهند یا در انواع ورزش ها بازی می کنند.

به جای اینکه نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید و قضاوت کردن مردان را در مورد خودتان مشاهده کنید، فعال باشید و توانایی خودتان را به آنها نشان بدهید.

در صورتی که شما این کار را در مرحله اول انجام بدهید، آنها توانایی شما را زیر سوال نخواهند برد!

هیچ ترسی در مورد به دست آوردن کنترل نداشته باشید.

به جای اینکه منتظر باشید تا دوست پسرتان فضای موجود را تغییر دهد، خودتان این کار را انجام بدهید.

مطمئنا این یک کار کوچکی می باشد و توانایی شما برای انجام دادن آن نباید به عنوان مورد مهمی در نظر گرفته شود، ولی برخی از مردان به یک یادآوری کننده ای نیاز دارند که قوی بودن و توانمند بودن شما را در اغلب مواقع به آنها یادآوری کند!

همچنین شما می توانید در محیط اطراف خانه تان می توانید بر روی DIY کار کنید. در صورتی که شما ۱۰۰% مطمئن نباشید، برخی از ویدئوهای kilipo را مشاهده کنید یا در مرحله اول یک سری راهنماهای آنلاین را پیدا کنید و مورد استفاده قرار دهید.

همسر شما تحت تاثیر دانش و مهارت های شما قرار خواهد گرفت.
در مرحله اول به خودتان احترام بگذارید

احترام دوجانبه می باشد. این بدان معنا نمی باشد که شما و همسرتان مجبور هستید که به یکدیگر احترام بگذارید، بلکه به این معنی می باشد که شما برای دریافت احترام، خودتان هم باید احترام بگذارید.

این صحنه را در نظر بگیرید – شما یک فردی را می بینید که به داخل خانه می آید.

آنها کاملا کمرو هستند و نسبت به خودشان مطمئن نمی باشند.

واکنش اولیه شما نمی تواند یک واکنش کاملا مثبتی باشد.

ممکن است آنها ناگوار به نظر برسند، ولی هر نوع احساس موجود یک دلیلی دارد!

در این مرحله فرض کنید که یک فرد در حین آمدن به داخل، یک حالت مناسبی دارد و با اعتماد به نفس مناسبی واکنش نشان می دهد؛ در این صحنه وی بر محیط اتاق مسلط خواهد بود.

شما همواره بر این عقیده خواهید بود که چنین فردی مطمئن و دارای عزت نفس می باشد و در صورتی که چنین فردی را دوست داشته باشید، وی را شایسته توجه کردن در نظر خواهید گرفت.

روشی که ما در حین رفتن به یک جایی استفاده کرده و خودمان را معرفی می کنیم، نکات زیادی را در مورد احساساتمان در مورد خودمان بیان می کند.

در صورتی که شما می خواهید که رئیستان یا طرف مقابلتان در اولین ملاقات به شما احترام بگذارد، این نکته را مد نظر داشته باشید.

در صورتی که شما بتوانید این احترام را به خودتان و واکنش های خودتان نشان بدهید، شما یک فضای مناسبی را ایجاد خواهید کرد!
همسر شما تحت تاثیر دانش و مهارت های شما قرار خواهد گرفت. احترام مرد به زنهمسر شما تحت تاثیر دانش و مهارت های شما قرار خواهد گرفت. احترام مرد به زن

احترام مرد به زن در محیط کار

روابط مربوط به محیط کار، در مورد هر شخصی که در این رابطه قرار دارد، می تواند چالش زا باشد.

در اغلب مواقع یک سری دینامیک های قدرت یا سیاست های اداره ای وجود دارند که شما باید به صورت غیر رسمی از آن تبعیت کنید و این مورد می تواند همه چیز را غیر قابل باور کند.

نکته مهمی که درمورد رابطه شما با همکارتان وجود دارد، عبارت از احساس احترام گذاشته شدن و راحتی می باشد.

در صورتی که شما با یک همکار یا رئیس مرد کار می کنید، داشتن تخصص کافی برای جلب احترام کافی خواهد بود.

در این شرایط، میزان بی اهمیت بودن یا غیر رسمی بودن محیط کار شما بی تاثیر خواهد بود و این مهارت منجر به صورت گرفتن یک برخورد و رفتار مناسب در قبال شما خواهد شد.

در صورتی که شما بتوانید اهمیت یکسان خودتان را اثبات کنید و در یک فضای تخصص گرایی باقی بمانید، همکاران مرد شما به سرعت به شما احترام خواهند گذاشت.

شوخ طبع بودن همواره یک روش مناسبی می باشد، ولی باید در مورد رعایت مرزهای موجود مراقب باشید.

همچنین ممکن است که شما موارد زیر را دوست داشته باشید:
احترام مرد به زن از طرف دوستان

روابط دوستی نسبت به روابط کاری متفاوت می باشد، بنابراین رفتار شما در قبال هر یک از دوستان مرد شما، نسبت به رفتارتان در محیط کار متفاوت خواهد بود.

دوستانتان باید منجر به ایجاد احساس امنیت و اعتماد به نفس در شما شوند و همچنین دوستان شما باید احساس مفید و سالم بودن داشته باشند – حداقل در اکثر زمان ها.

شما می توانید کاری کنید که یک فرد دارای قدرت و استقلال هم سطح با شما، به شما احترام قائل شود.

در این شرایط هم باید عقیده خودتان را بیان کنید! در صورتی که نمی خواهید فیلم مد نظر آنها را ببینید، این مورد را به آنها اطلاع دهید.

در صورتی که شما در حالت معمول چنین واکنش و اظهار نظری را در گذشته نداشته باشد، در مرحله اول ممکن است که طرف مقابلتان به عقب برگردد، ولی با گذشت زمان به این برخورد شما عادت خواهند کرد.

شما از طریق انجام دادن این کارهای کوچک، دیدگاه دوستان مردتان را به خودتان تغییر خواهید داد.

از طریق استقامت کردن در مقابل خواسته های خودتان و ادامه دادن به کارهایتان، کنترل را به دست بگیرید.

در نتیجه دوستانتان متوجه خواهند شد که به راحتی نمی توانند به شما آسیب بزنند و به خاطر اعتماد به نفستان به شما احترام خواهند گذاشت.

احترام مرد به زن در روابط

در صورتی که شما دارای یک رابطه ای باشید و احساس کنید که طرف مقابلتان به شما احترام نمی گذارد، باید یک چیزی را تغییر بدهید.

نکته مهمی که باید بشناسید عبارت از این مورد می باشد که آیا شما مورد بی احترامی قرار گرفته اید و مجبور هستید که این رابطه را ترک کنید و یا اینکه فکر می کنید شرایط موجود می تواند تغییر پیدا کند و در این حین هیچ گونه تاثیری بر روی بهزیستی شما نخواهد داشت.

در مورد احترام مسط در یک رابطه، همانند شرایط موجود در سایر تعاملات، شما می توانید از یک سری قواعد ساده پیروی کنید.

مشخص کنید که چه چیزی را می خواهید دریافت کنید و هیچ نوع ترسی را از یک رابطه باز و صادقانه نداشته باشید.

در صورتی که رابطه موجود یک رابطه جدیدی باشد، شما می توانید یک سری محدودیت ها و همچنین میزان راحتی تان در قبال یکدیگر را مشخص کنید.

در صورتی که برای یک مدت زمانی در کنار هم بوده باشید، در طول زمان میزان بی احترامی موجود نسبت به احساس شما، به یک عادت تبدیل خواهد شد.

احترام مرد به زن در روابطاحترام مرد به زن در روابط

شما در هر دو روش می توانید بهترین کار ممکن را برای کنترل کردن موقعیت موجود انجام بدهید.

کار خودتان را با یک مکالمه صادقانه در مورد احساس خودتان شروع کنید.

برای مثال، انجام دادن این کار با یک همسر، راحت تر از انجام دادن آن با یک رئیس می باشد، چرا که شما در رابطه خودتان می توانید احساس ایمن بودن و دوست داشته شدن را داشته باشید.

آسیب پذیر بودن در برابر فردی که به وی اعتماد دارید، یک مورد عادی می باشید.

در رابطه با احساسی که دارید، احساسی که می خواهید داشته باشید، و مواردی که فکر می کنید به همراه هم می توانید به آن دست پیدا کنید، صحبت کنید.
به وی احترام بگذارد

اگر احترام مرد به زن را می خواهید باید به او احتراک بگذارید.

همه ما نسبت به این موضوع مطلع هستیم که “آن چنان که دوست دارید با شما برخورد شود، با دیگران برخورد کنید” و این مورد در رابطه با احترام گذاشتن هم مصداق دارد.

در صورتی که شما همانند یک فرد دیگری بخواهید که به شما احترام گذاشته شود، شما باید این احترام را به تجربه دو طرفه و متقابل تبدیل کنید.

از طریق صرف کردن یک زمانی برای گوش دادن حرفی که طرف مقابل می گویید، نگه داشتن ارتباط چشمی و در حالت کلی صرف کردن یک زمانی برای آنها و عقایدشان، احترام خودتان را به آن فرد نشان دهید.

احترام مرد به زن نباید یک طرفه باشد.

شما از طریق نشان دادن احترام به یک فرد دیگر، به صورت مشخصی انتظارات خودتان را بیان می کنید.

همه ما به صورت مداوم در حال یادگیری هستیم، بنابرین شما از طریق نشان دادن یک سری راهنماهای اجتماعی و شروع کردن یک مسیر درست، می توانید به یک احساس مناسبی دست پیدا کنید!

برخی از مردان نیاز دارند مطمئن شوند که شما به آنها اهمیت می دهید و به آنها علاقمند هستید.

ما پیشنهاد نمی دهیم که همه چیز را رها کنید، ولی باید همسرتان را مطلع کنید که در زندگی شما، آنها در اولویت می باشند.

به وی بگویید که چقدر فرد خوبی است، از کارهای در دست اقدام وی حمایت کنید و بهترین حامی و مشوق وی باشید.

ممکن است که این موارد برای شما زیاد معنادار نباشد، ولی مردها در اغلب مواقع به یک سری نوازش هایی نیاز دارند، بنابراین هیچ ترسی نسبت به انجام دادن این کارها نداشته باشید.

همسرتان را مطلع کنید که شما بودن در کنار وی را دوست دارید، از طریق قهوه خوردن با رئیستان، به وی بفهمانید که یک فرد مهمی است.

این روش های قدیمی و تاریخ گذشته می باشند، ولی به طور قطع شما را در یک مسیر درستی قرار خواهند داد!

۱۱ روش شگفت انگیز که باعث احترام مرد به زن می شود

۱۱ روش شگفت انگیز که باعث احترام مرد به زن می شود

نحوه مدیریت کردن وی را یاد بگیرید

این عامل در احترام مرد به زن بسیار مهم است.

در زمینه به دست آوردن احترام سایر افراد، مقاومت برای به دست آوردن اهداف خودتان اهمیت زیادی دارد.

نشان بدهید که شما هیچ ترسی نسبت به بیان کردن عقیده خودتان ندارید و در صورت عقب کشیدن از رابطه موجود، به اندازه کافی به خودتان اعتماد خواهید داشت.

از خود راضی نباشید، چرا که این مورد می تواند منجر به ایجاد مشکلات مربوط به قدرت و به وجود آمدن تنفر زیادی شود.

به جای این مورد، نسبت به تصمیمات خودتان مطمئن باشید و در این صورت خواهید توانست به تنهایی احترام زیادی به دست بیاورید.

زمانی که مردها مطلع باشند که چالش به وجود آمده دارای منافع متقابل می باشد، قرار گرفتن در چنین چالش هایی را دوست خواهند داشت.

در صورتی که شما بخواهید وی را در مقابل همکارانش به عنوان یک فرد نادان و نالایق معرفی کنید، این کار هیچ وقت نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت.

سعی کنید یک روش هایی را برای دستیابی به اهدافتان انتخاب کنید که منجر به خجالت زده شدن شما نشوند.

این احساس را داشته باشید که هر دو شما در یک تیم قرار دارید – شما از عقاید وی قدردانی می کنید، ولی این تفکر را دارید که رهیافت شما برای همه طرفین مناسب تر می باشد.

در صورتی که شما بتوانید عقیده خودتان را به عنوان یک راه حلی برای یک مشکل بزرگ بفروشید و در صورتی که به وی اجازه بدهید اعتبار این عقیده را افزایش دهد، وی به زودی شروع به احترام گذاشتن بیشتر خواهد کرد.

هر چند که مثبت و مطمئن بودن اهمیت زیادی دارند، ولی همچنین احترام گذاشتن هم در تامین نیاز های افراد دیگر مهم می باشد.

در برخی مواقع این روش به معنای عقب برگشتن و استفاده از یک رهیافت کاملا ایمن و آهسته می باشد.

این مورد به معنای جا دادن خودتان به جای طرف مقابل نمی باشد؛ بلکه صرفا به این معنا می باشد که شما کاری را انجام می دهید که بهترین کار ممکن برای وی می باشد.

برخی از مردان نیاز دارند که برخورد متفاوتی با آنها صورت بگیرد، به نحوی که ممکن است در برخی مواقع جنبه های زنانه و فمنیستی بیشتر نشان داده شود و از مرد خواسته شود که به زن کمک کند.

این پیام را به وی انتقال بدهید که شما نسبت به گفته های وی اهمیت می هید و برای دریافت مشاوره در مورد آخرین پروژه تان، به وی نیاز دارید.

همه مردان احساس مربوط به نیاز داشتن و مهم بودن را دوست دارند، بنابراین از طریق کمک کردن به وی در اغلب مواقع، یک احساس مناسبی را در وی ایجاد کنید.

شما از طریق تطبیق پذیری، احترام زیادی را به دست خواهید آورد. در صورتی که شما در مورد رهیافت ها و راه حل های خودتان انعطاف پذیر هستید، این کار باعث خواهد شد که وی به صورت واقعی شروع به احترام گذاشتن به شما بکند.

سعی کنید یک سری موارد متفاوتی را پیدا کنید که در مورد شما و طرف مقابلتان کارایی بهتری دارد.

در حوزه حل تضادها، شما نیاز دارید که روشن فکر باشید و نسبت به پذیرش دیدگاه طرف مقابلتان تمایل داشته باشید – دقیقا همان رابطه ای که در واقعیت با سایر افراد دارید!

نحوه مدیریت کردن خودتان را یاد بگیرید

یادگیری نحوه مدیریت کردن خودتان یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن احترام یک مرد می باشد.

این مورد هم یک مورد کلیشه ای و تصور قالبی می باشد، ولی یک دلیل خاصی دارد – مردها بر این عقیده هستند که زنان بیش از حد عاطفی می باشند.

در صورتی که یک مردی در یک جلسه ای اذیت شود، این چنین برداشت خواهد شد که وی به کار خودش علاقمند می باشد و در این کار انگیزه زیادی دارد.

ولی در صورتی که یک زن در چنین شرایطی قرار بگیرد، برداشت موجود عبارت از این خواهد بود که وی دارای یک شخصیت هیستریایی[۱] و ناپایدار می باشد.
نحوه مدیریت کردن خودتان را یاد بگیرید – احترام مرد به زننحوه مدیریت کردن خودتان را یاد بگیرید – احترام مرد به زن

این یک روش نامناسبی برای تقسیم بندی جنسیت ها می باشد، ولی چنین مورد در همه زمان ها صورت می گیرد.

سعی کنید که در این شرایط احساسات خودتان را مدیریت کنید و اجازه ندهید که یک مردی شما را به عنوان یک “زن احساساتی معمولی” در نظر بگیرد.

این مورد به معنای متمرکز ماندن و داشتن یک برخورد حرفه ای در محیط کار می باشد. نباید گریه کنید و همچنین نباید در مورد احساسات خودتان صحبت کنید.

این موارد را برای شبی بگذارید که در کنار دختران دیگری قرار دارید و راحت می باشد و همچنین سعی کنید تا جایی که ممکن است حرفه ای برخورد کنید.

این مورد در تمامی روابط شما مشابه می باشد – اجازه ندهید که طرف مقابلتان به این فکر کند که شما دارای حسادت غیر منطقی هستید یا شما تحت تاثیر یک سری ویژگی های شخصیتی زنانه تربیت شده اید!

خونسرد باشید، از طریق داشتن روابط آرامش بخش به خودتان احترام بگذاید و در نهایت به دلیل احترام به دست آمده، شاد باشید.

اشتباهات صورت گرفته توسط خودتان را بپذیرید.

این کار به مرد ها کمک خواهد کرد که به شما احترام بیشتری بگذارند، چرا که آنها متوجه خواهند شد که شما مسئولیت کار خودتان را بر عهده می گیرید.

مسئول باشید و اجازه بدهید که مردها به این شناخت دست پیدا کنند که شما هیچ ترسی نسبت به تفکرات آنها ندارید.

آنها به صورت صادقانه و کامل به شما احترام خواهند گذاشت و حتی نسبت به زمان های قبلی که اشتباه می کردید، اعتماد بیشتری به شما پیدا خواهند کرد – اعتماد یک عامل بسیار مهمی برای به دست آوردن احترام می باشد.
مثبت باشید

هر چند که این کار در برخی مواقع غیرممکن به نظر می رسد، ولی در صورتی که شما به تلاش خودتان ادامه دهید، شرایط موجود تغییر خواهد یافت.

مشخص کنید که چه چیزی را می خواهید تجربه کنید و بهترین تلاش خودتان را برای مثبت ماندن انجام دهید و میزان روشن فکر بودن خودتان را افزایش دهید.

در صورتی که موارد موجود زیاد باشند و شما در روابط خودتان با یک سری چالش های واقعی مواجه باشید و در برخورد با آنها حرفه ای یا عاطفی برخورد کنید، شاید نیاز داشته باشید که تغییر بزرگتری را ایجاد کنید.

همه ما در پایان یک روز این لیاقت را داریم که مورد احترام قرار بگیریم و این احترام مرد به زن را احساس کنیم

. در صورتی که مرد دارای رابطه با شما نسبت به تامین این نیاز ناتوان یا نامتمایل باشد، پیشنهاد می دهیم که چنین رابطه ای را ترک کرده و آن را به کلی فراموش کنید.

در غیر این صورت، مثبت بمانید و برای دستیابی به آن چیزی که نیاز دارید، به تلاش خودتان ادامه دهید.

در واقع برخی از مردان نیاز دارند که نحوه برخورد داشتن به آنها گفته شود، بنابراین یادآوری کردن این مورد به صورت صادقانه یک عامل کلیدی می باشد!

منبع :۱۱ روش شگفت انگیز که باعث احترام مرد به زن می شودمشاوره

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *