بعضی از آقایان واقعا کم لطف و بی اعتنا می باشند که خانم ها به شدت احتیاج به تشکر و قدردانی داشته اند و تمایل دارند که شخص مقابل همواره و در تمام حال علاقه و محبت خود را به آنها به ابراز کردن بپردازد.

خانمها به فردی نیاز دارند که بتوانند از لحاظ روحی با او رابطه برقرار کنند و آنها فردی را می‌خواهند که بتوانند با همه ی وجود به او اطمینان داشته باشد و به دنبال یافتن مردی می باشند که بتوانند با او آزادانه در رابطه با مشکلات خود گفت و گو کنند و آرزوهای آینده خود را بازگو کنند .

اصولاً خانم ها موجودات عجیب و مرموز به حساب می‌آیند ولی ا گر فقط بخواهید و بتوانیم به صورت صادقانه یک شریک و همدم عاشق را به بازی کردن بپردازید آنها هم با اخلاص تمام معنی عشق واقعی را به شما نشان می‌دهند و اگر در پی کسب کردن عشق واقعی خود می باشید باید با برخورد و گفتار خود به او ثابت کنید که به صورت صمیمانه به او علاقه مند می باشید.

مرحله ها

۱. مهربان باشید و در همه موقعیت ها با او اظهار همدردی داشته باشید و او را درک کنید که خانم ها عاشق مردهای می باشند که دلسوز و مهربان هستند و قلبا برایشان ارزش و اهمیت قائل باشند .

یک خانوم مایل می باشد عبارت “چه مرد خوبی” را به طور دائم در رابطه با فردی که با او وارد ارتباط شده است به تکرار کردن بپردازند و علاقه دارند که شوهرش هر چند وقت یکبار برای او بازگو کند که تا چه اندازه برایش اهمیت دارد و این امر را در برخوردهایش ثابت کند.

بدون علت سعی کنید به او کادو بدهید و به او زنگ بزنید و یا هنگامی که خانه نمی باشند در منشی تلفنی یک پیام عاشقانه واگذارید به هر صورت هر کار کوچکی که تصورش را می کنید به انجام دادن بپردازید تا او پی ‌ببرد که شما برایش ارزش قائل می باشید.

۲. کادوهایی با فکر قبلی هدیه بدهید که خانم عاشق این می باشند که شخص مقابل آنها را به سوپرایز کردن بپردازد و این هدایا الزامی نمی باشد .

حتما گرانقیمت باشند تا او را خوشحال کند بلکه فقط کافی می باشد که این کار را از صمیم قلب خود به انجام دادن بپردازید و ارزش یک هدیه هیچ ربطی به قیمت آن ندارد بلکه تفکری ورای آن می‌باشد و علت خریداری می باشد که آن را ارزشمند خواهد کرد .

این هدیه های گاه و بیگاه به خانم ها نشان خواهد داد که تنها فردی می باشد که شما در ذهن خود به او فکر می کنید و برایش اهمیت قائل می باشید.

۳. الزامی نمی باشد که منتظر رسیدن تولد یا روز بخصوص دیگری باشید.

می توانیم بدون هیچ علت به خصوصی برای او گل تهیه کنید و جواهرات به خریداری کردن بپردازید و حتی اگر در کنار یکدیگر نمی باشد می توانید از قبل هدیه مورد نظر را به سفارش دادن بپردازید تا دقیقا آن را در همان تاریخ بخصوص که در نظر دارید برای شما ارسال کنند.

بهتر می باشد که در بیشتر اوقات بر روی جواهرات هزینه کنید که تنها یک جفت گوشواره ساده شادی عمیقی را در قلب به وجود خواهد آورد از جمله دیگر موارد هم می‌توان به یک شاخه گل که او علاقه دارد و یا یک دست لباس زیر اشاره داشت.

بعضی از آقایون فکر می کنند که باید حتما پولدار باشند تا بتوانند این کار را درست انجام بدهند ولی این چنین نمی باشد و تنها کافی می باشد که کمی بیشتر فکر خود را به کار بگیرید .

اگر خانه‌تان شاغل می باشند می‌توان یکی از روزهای سال که برای او ارزش بخصوصی دارد هدیه تان را به دفتر کارش بفرستید و او را بیش از پیش به هیجان زدگی برسانید که با این کار نه تنها او احساس غرور خواهد کرد بلکه افراد پیرامونش هم متوجه خواهند شد که چقدر خوب با او رفتار شده و این امر برای خانم از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

۴. هیچ وقت روز تولد و همینطور سال نو و روز مادر و غیره را به فراموشی نسپارید و تمام دوستانش در این روز هدیه های کوچک محبت آمیزی را دریافت خواهند کرد.

خانم ها همسر خود را در این موارد با اطرافیان مقایسه خواهند کرد و مشاهده می کنند تا چه اندازه به آنها ارزش و اهمیت می‌دهد و اگر تمایل دارید که همچنان شاهزاده رویای همسر خود باقی بمانید بهتر می باشد که هدیه بخصوصی را برای او در نظر داشته باشید که به هر صورت یک چیز کوچک هم خیلی بهتر از هیچ چیز می باشد.