X
    دسته بندی ها: موفقیت

5 توصیه به منظور صرف کردن بیشترین بخش از زمان خودتان در یک کشور خارجی


مسافرت کردن موارد بسیار زیادی را به شما نشان می دهد – فرهنگ های جدید، افراد جدید، دوستان جدید، تجربیات جدید.

هر چیزی که در طول مسافرت تجربه می کنید، جدید می باشد. این مورد هیجان انگیز می باشد، ولی همچنین در برخی مواقع می تواند منجر به ایجاد احساس ناآشنایی، مضمحل شدن و حتی تنهایی شود.

در این مقاله ما یک سری توصیه هایی را بیان کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید بخش قابل توجهی از زمان خودتان را در کشورهای خارجی صرف کنید و در عین حال وضعیت ایمن و سالم خودتان را در طول سفر حفظ کنید.

1. آماده شدن

دقیقا همانند بررسی کردن بهترین مکان های قهوه / مکان های موج سواری / رستوران های محلی / مکان هایی که باید ببینید، یک بخش از وقت خودتان را صرف بررسی سایت Smartraveller.gov.au کنید.

این سایت باعث خواهد شد که شما در رابطه با همه موارد مورد نیاز، شامل برنامه ریزی، پول، پوشش تلفنی و بیمه سفر اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید اقدامات درمانی خودتان را مدیریت کنید و در صورت نیاز کمک های لازم را دریافت کنید.

در مواقع ضروری، همانند تصادف یا بلایای طبیعی، نمی خواهید که در مورد کارهایی که باید انجام دهید، دچار استرس شوید. یک سری از توصیه های عملی مناسب برای شما عبارتند از:

• برنامه های سفر خودتان را در Smartraveller.gov.au ثبت کنید و در مسیر سفر ایمیل خودتان را چک کنید (تا پیام های ارسال شده از طریق این سایت را بخوانید).

• یک کپی از برنامه سفر خودتان را به دوستان یا اعضای خانواده ایمیل کنید.

• در صورتی که دارای تلفن یا وای فای نباشید، یک یادداشت نوشتاری از شماره های مخاطبان ضروری را در خانه نگه دارید و همچنین اطلاعات مربوط به سیاست بیمه سفر را یادداشت کنید.

2. در محیط خانه با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط باشید

در صورتی که هر مورد دیگری جدید و یک مقداری ترسناک باشد، در ارتباط بودن با افرادی که بهترین شناخت را در مورد شما دارند، دارای اهمیت زیادی می باشد.

این مورد می تواند به شما کمک کند تا Facetime یا مکالمه اسکایپ منظمی داشته باشید؛ شما می توانید این موارد را در طول هفته خودتان برنامه ریزی کنید تا در نتیجه آن خانواده و دوستان شما نگران شما نشود.

در صورتی که شما برای بیان کردن خبر رسیدن خودتان تماس نگیرید، خانواده و بهترین دوستان شما با استفاده از ابزارهای بیان شده می توانند شما را چک کنند و از وضعیت سفرتان مطلع شوند.

همه ما مطلع هستیم اسنپ های اینستاگرام در برخی مواقع استوری های کاملی نشان نمی دهند.

3. مراقبت کردن از موارد اساسی

با این موارد مواجه شوید. بدن و ذهن شما صرفا به این دلیل که خارج از کشور هستید، نمی تواند تاثیرات استرس را از بین ببرد.

در واقع دور بودن از خانه می تواند باعث شود که سطح استرس شما کاهش یابد.

داشتن خواب کافی، مصرف یک رژیم غذایی متوازن (این یک تعطیلات در مورد میوه ها و سبزیجات نمی باشد) و انجام دادن برخی از ورزش های منظم اهمیت زیادی در این شرایط دارند.

انجام دادن برخی از کارهای روتین سالم یک مورد مهم و کلیدی در ایجاد احساس بهزیستی می باشد.



4. ایمنی مهمانی

چند ماه گذشته خودتان را در نظر بگیرید. آیا مواقعی پیش آمده است که شما بیشتر از حد معمول مشروب خورده باشید، به دلیل مشروب خوردن یک نوع فشاری را تجربه کرده باشید یا به دلیل نااطمینانی یا تنهایی مشروب خورده باشید؟

در صورتی که شما مشروب خوردن یا مهمانی گرفتن را ترک کرده باشید، این وضعیت یک سری عوارضی را برای سلامت روانی و بهزیستی شما خواهد داشت (در مورد احترام گذاشتن و باقی ماندن حالت اضطراب).

همچنین در زمانیکه شما مشروب می خورید، احتمال انجام دادن کارهای خطرناک توسط شما افزایش می یابد، کارهایی از قبیل رفتن به یک مکان ناشناس با افرادی که نمی شناسید، داشتن یک رابطه جنسی غیرایمن یا داشتن برخورد فیزیکی.

این مورد می تواند خسته کننده به نظر برسد، ولی استفاده از توصیه های عمومی اهمیت زیادی دارد:

شناخت محدودیت های خودتان، ترکیب نکردن مشروبات و مواد، اطمینان حاصل کردن قبل از خوردن چیزی، نوشیدن آب یا نوشیدنی های غیرالکلی، مطلع کردن یک شخصی در مورد جایی که می خواهید به آنجا بروید و داشتن یک برنامه ای برای نحوه برگشتن به هتل خودتان.

5. با یک شخصی صحبت کنید – هر شخصی!

در صورتی که شما احساس دلتنگ شدن یا منزوی شدن بکنید، بهترین کاری که می توانید انجام بدهید عبارت از مطلع کردن یک شخصی در مورد نحوه انجام دادن کار خودتان می باشد.

قبل از اینکه مسافرت را شروع کنید و در صورتی که در بهترین وضعیت خودتان قرار نداشته باشید، افرادی را مشخص کنید که می توانید به آنها اعتماد کنید.

این فرد می تواند شخصی باشد که می توانید همراه با وی مسافرت کنید، یا شخصی که در خانه شما قرار دارد، همانند والدین یا همسر.

پذیرفتن این موضوع که شما زمان مناسبی برای زندگی خودتان ندارید، می تواند کاملا سخت باشد، ولی در صورتی که یک رابطه راحتی با شخص مورد اعتمادتان داشته باشید، مجبور نیست که به تنهایی با آن مواجه شوید. در این مرحله همراه با یکدیگر می توانید اقدامات بعدی خودتان را مشخص کنید.

منبع : همسرانه