X

نشانه های سرد شدن زن از مرد| راهکارهایی که نمی دانید


از دست دادن عشق یکی از گیج کننده ترین احساساتی است که می توانیم در زندگی تجربه کنیم. با این حال، بسیاری از زنان، به دلایل بسیاری احساس می‌کنند که گویی جادوی عشق از بین رفته است. قبل از اینکه نشانه های سرد شدن زن از مرد را بررسی کنید فکر کنید که آیا می توانید شرایط را تغییر دهید یا نه.

فقط به این دلیل که هیجان جدیدی را تجربه می کنید به این معنی نیست که با شخص دیگری هیجانی بهتری را می توانید تجربه کنید. ممکن است تصور کنید که چیزهای زیادی را در ازدواج از دست داده اید و کنار شخص دیگری ممکن بود خوشبخت تر بشوید.
به خاطر داشته باشید که زندگی مشترک دست انداز و مشکلات زیادی دارد و باید در کنار یکدیگر این مشکلات را پشت سر بگذارید.

نشانه های سرد شدن رابطه عاشقانه

اگر احساس می کنید که زندگی شما به سمت سردی پیش می رود در مرحله اول بهتراست که فکر خود را تغییر دهید. موارد زیر همه شاخص هایی می باشند که نشان می دهد باید بر رابطه خود کار کنید:

  • دیگر از فکر کردن به شریک زندگی خود مانند گذشته لذت نمی برید.
  • شما منتظر گذراندن زمان با هم بودن خود نیستید.
  • اهداف و برنامه های یکسانی برای آینده خود ندارید و از صحبت در مورد آن ها اجتناب می کنید.
  • ویژگی های کوچک و جزئی همسرتان شروع به آزار شما می کنند.
  • دیگر به راه های جدیدی برای خوشحال کردن او فکر نمی کنید.
  • به شخص دیگری فکر می کنید.

ارزیابی احساسات| علت سرد شدن رابطه زناشویی

ممکن است دلایل زیادی برای احساس شما وجود داشته باشد، به خصوص اگر شریک زندگی شما آنچه را که نیاز دارید برای شما فراهم نکند. اما قبل از اینکه دست به کار شوید، به خاطراتی که باهم داشته اید خوب نگاه کنید و کمی وقت بگذارید تا تصمیم بگیرید آیا این رابطه ارزش حفظ کردن دارد یا خیر.

قبل از اینکه رابطه پرشور شما سرد شود، به علائم هشداردهنده ای توجه کنید که پیشبینی می کند رابطه شما به سمت سردی می رود. آیا رابطه جنسی برای شما و همسرتان به خاطره ای دور تبدیل شده است؟ آیا به ندرت با یکدیگر رابطه جنسی برقرار می کنید؟ رابطه جنسی بخش مهمی از هر رابطه است، بنابراین اگر رابطه جنسی شما کاهش یافته است، احتمالاً دلایل عاطفی زیربنایی برای آن وجود دارد.

مشکلات ارتباطی و انتظارات غیرواقعی دو طرف از اصلی ترین دلایلی است که افراد رابطه جنسی خود را کاهش می دهند. اما کارهایی وجود دارد که می توان برای جلوگیری از این اتفاق انجام داد.

سرد شدن از یکدیگر می تواند به سرعت و به طور غیرمنتظره اتفاق بیفتد، به خصوص اگر زندگی شما شامل تغییراتی در بچه ها، کار، سرگرمی ها، اهداف و ارزش ها باشد. در ازدواج، سرد شدن رابطه ممکن است برای زنان دشوارتر باشد که با آن کنار بیایند یا حتی بپذیرند که در حفظ احساسات خود به همسرشان مشکل دارند.

نگاهی به سن

بسیاری از مشاوران ازدواج توصیه می کنند که برای ازدواج بهتراست تا 25 سالگی صبر کنید. دیگران می گویند 30 سالگی بهترین زمان می باشد. البته بلوغ احساسی با سن مشخص نمی شود اما بهتراست که این اعداد را در نظر بگیرید.

سعی کنید سریع تصمیم نگیرید و از مشاور کمک بگیرید. ویژگی هایی از همسر خود را که دوست دارید مرور کنید و به آن ها فکر کنید و به یاد داشته باشید که هر رابطه ای ارزش تلاش دارد.

علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی نی نی سایت

  • بیش از حد انتقادی بودن

بیان مداوم احساس خود در مورد ویژگی های منفی همسرتان راهی برای برقراری ارتباط نمی باشد بلکه همسرتان را تخریب می کند. اگر سبک ارتباطی شما باعث می شود همسرتان احساس بی ارزشی می کند و عزت نفس او را کاهش دهد، به مرور عشق همسرتان را از دست می دهید.

  • روابط طولانی مدت پر از مشکلات

همه ما زوج هایی را می شناسیم که شش سال با هم قرار گذاشتند، از هم جدا شدند و به طور منظم به هم بازگشتند و همیشه درگیر بوده اند. به یاد داشته باشید که اگر نتوانید قبل از ازدواج با هم رابطه برقرار کنید، بعد از ازدواج هم نخواهید توانست.

  • دیگر به ظاهر خود اهمیت نمی دهید

آیا پس از چند سال زندگی مشترک اضافه وزن پیدا کرده اید؟ دیگر به خودتان نمی رسید؟

جذابیت فیزیکی بین همسران مهم است. اگر همسرتان به شما نگاه کند و جذب شما نشود، رابطه رو به سردی می رود. بخشی از عاشق شدن مربوط به ظاهر فیزیکی افراد است.

  • شما بعد از ازدواج با او تغییر کردید

قبل از ازدواج افراد خود را بسیار علاقه مند نشان می دهند، به ویژگی های یکدیگر توجه می کنند و زمان زیادی را کنار هم می گذرانند. اما بعد از ازدواج، تبدیل به فردی کسل کننده، بدخلق و بی علاقه می شوند که دیگر تلاشی برای بهبود زندگی مشترک خود ندارند.

  • تلاش کافی برای حل تعارضات زناشویی انجام ندادید

مشکلات در همه ازدواج ها رایج است و زوجین باید توانایی و مهارت های لازم برای حل مشکل را داشته باشند.

با امتناع از رفتن به مشاوره یا برقراری ارتباط در مورد مشکلات، مسئولیت حل مشکلات را بر عهده او می گذارید، این امر باعث می شود که همسرتان احساس کند تنها کسی است که برای زندگی تلاش می کند.

7. رابطه جنسی را ترک کرده اید

رابطه جنسی در ازدواج مهم است زیرا زن و شوهر را به هم نزدیک تر می کند. اگر زن و شوهری رابطه جنسی خوبی داشته باشند، تقریباً از هر طوفانی عبور می کنند. در ازدواج بدون رابطه جنسی، هیچ پیوندی وجود ندارد، بنابراین هر طوفانی می تواند رابطه آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.

رابطه جنسی بیانگر عشق بین دو نفر است. تعداد کمی از مردان می دانند که زنان از طریق عمل جنسی با شریک زندگی خود پیوند برقرار می کنند بنابراین رابطه جنسی زناشویی برای زنان راهی برای نزدیکی به همسرشان می باشد.

برای تداوم و رشد عشق،  شوهر باید نیازهای جنسی طبیعی همسرش را درک کند و به او احترام بگذارد. به خاطر داشته باشید که اگر شما فردی بدرفتار و تنبل هستید که هرگز در خانه کمک نمی کنید، او کم ترین علاقه را به رابطه جنسی با شما خواهد داشت. اگر یک سال است که رابطه جنسی نداشته اید، احتمالاً مشکلی وجود دارد یا رابطه شما به پایان رسیده است.

علت سرد شدن رابطه زناشویی

  • بیشتر از افکار مثبت افکار منفی دارید

این کاملاً طبیعی است که هر از گاهی در مورد شریک زندگی خود افکار منفی داشته باشید زیرا هیچ کس کامل نیست. اما اگر افکار شما در مورد شریک زندگیتان عمدتاً منفی شده است، احتمالا رابطه شما در حال فروپاشی می باشد.

  • وقتی با هم نیستید دیگر به آن ها فکر نمی کنید.

در اوایل رابطه، نمی توانید از فکر کردن به طرف مقابل تان دست بردارید. و در حالی که از بین رفتن بخشی از این هیجان طبیعی می باشد اما فراموش کردن نقش شریک زندگی خود در تصمیم گیری ها می تواند نشانه سرد شدن آتش اولیه عشق میان شما باشد.

یکی از اولین نشانه‌های سرد شدن این است که او دیگر اولین کسی نیست که می‌خواهید درباره چیزی که در طول روز اتفاق افتاده است بگویید. به طور مثال به این دلیل که احساس می کنید مورد قضاوت قرار می گیرید در مورد روز خود صحبت نمی کنید.

چگونه سردی بین زن و شوهر را از بین ببریم

  • ارسال یادداشت های عاشقانه

یادداشت های عاشقانه راه بسیار خوبی برای نشان دادن دوست و اهمیت دادن به دیگران هستند. می‌توانید روی یک تکه کاغذ بنویسید: «دلم برات تنگ شده» یا چیزی شبیه به این جمله و آن را روی یخچال بگذارید، تا صبح وقتی همسرتان از خواب بیدار شد، بفهمد که به او فکر کرده‌اید.

  • دوستت دارم

دوستت دارم واقعاً شامل کلمات بسیار قدرتمندی هستند. همیشه باید هر زمان که مناسب به نظر می رسد نسبت به یکدیگر ابراز عشق کنید. هرگز اجازه ندهید که شریک زندگیتان به احساسات شما شک کند!

شما نباید فکر کنید که گفتن «دوستت دارم»، به خصوص اگر در مقابل دوستان یا خانواده تان باشد، غیرعادی یا کودکانه است.

  • آن ها را در آغوش بگیرید

چیزی در بغل کردن وجود دارد که دو نفر را به یکدیگر نزدیکتر می کند. این فقط نزدیکی فیزیکی نیست، بلکه احساسی نیز می باشد. این فقط یک عمل فیزیکی نیست، بلکه معنای عمیق تری دارد.

در آغوش گرفتن محکم می تواند تمام مشکلات را در عرض چند ثانیه برطرف کند و این یک راه عالی برای نشان دادن به همسرتان است که هنوز به آن ها اهمیت می دهید.

این بدان معنی است که شما از شریک زندگی خود حمایت می کنید، به خصوص اگر آن ها در مواجهه با مسائل خاصی مشکل دارند.

منبع : نشانه های سرد شدن زن از مرد| راهکارهایی که نمی دانید