هر شخصی در زندگی زناشویی باید آموزش های لازم را در مورد نحوه عشق بازی ببیند و یاد بگیرد همسرش را تحریک کند زیرا این امر در کیفیت رابطه جنسی و نزدیکی اعضای خانواده بسیار مهم است.

گفتن «دوستت دارم» یا خرید گل برخی از راه‌های متداول هستند که می‌توانید به شخص مورد علاقه خود نشان دهید که دوستش دارید. اما راه های بیشتری برای این کار وجود دارد که می تواند باعث افزایش صمیمیت میان شما شود.

1.حمایت و قدردانی از یکدیگر

از یکدیگر و رویاهایی که دارید حمایت کنید، برای این کار می توانید به همسرتان اطمینان دهید که پشتوانه ای برای رسیدن به خواسته های او هستید و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی کنید.

2. در آغوش گرفتن

در آغوش گرفتن باعث افزایش احساس آرامش و علاقه میان شما می شود و رابطه شما را گرم تر نگه می دارد.

3. مراقبت کردن هنگام بیماری و مریضی

یکی از زمان هایی که باید بیش تر به همسر خود اهمیت دهید هنگام بیماری و مریضی می باشد، به خاطر داشته باشید که همسر شما در این لحظات حساس تر می باشد و بیش تر به کمک شما نیاز دارد.

4. خریدن هدیه های کوچک و بزرگ به مناسبت های مختلف

زندگی مشترک به مرور کمی متداول و یک نواخت می شود اما خرید هدایای مختلف باعث می شود که صمیمیت رابطه و هیجان آن حفظ شود.

مشاوره تحصیلی کسی که از درس خوندن پیشمون شده و می خواهد درست انتخاب رشته کنه

5. احترام گذاشتن به شخصیت

شخصیت فرد از علاقه، سرگرمی ها، خواسته ها، احساسات و ویژگی های او تشکیل شده است بنابراین برای احترام گذاشتن به شخصیت همسرتان ابتدا باید این موارد را شناسایی کرده و سپس برای احترام به آن ها تلاش کنید.

عشق بازی

6. تعیین قرار شام یا آشپزی کردن

اگر دست پخت خوبی دارید می توانید یک شام مجلل درست کنید ولی اگر زمان یا علاقه کافی به آشپزی ندارید بهتراست که از قبل در رستوران جای خاصی را رزرو کنید و یک شام مجلل را در کنار هم داشته باشید.

7. ارسال پیامک عاشقانه در زمان های مختلف

زنگ زدن ممکن است باعث اختلال در کار همسرتان بشود بنابراین بهترین کار پیامک های عاشقانه می باشد. سعی کنید متن پیامک را خودتان انتخاب کرده و از جاهای دیگر کپی نکنید.

8. صداقت در تمام شرایط

دروغ در زندگی مشترک یک فاجعه می باشد، البته صداقت به این معنی نیست که همیشه همه چیز را بیان کنید بلکه در برابر پرسش ها باید صداقت داشته باشید. نیازی نیست مسائلی که همسرتان از دانستن آن ها نفعی نمی برد را بیان کنید و با این کار دردسر درست کنید. ولی در برابر سوالات او دروغ نگویید.

9. غافلگیر کردن

آیا احساس می کنید که از یکنواختی زندگی رنج می برید؟ سعی کنید یکدیگر را غافل گیر کنید. به خاطر داشته باشید که با این کار زندگی مشترک و همسرتان پر از احساس خوب می شود.

10. اهمیت دادن به احساسات

به احساسات یکدیگر اهمیت بدهید حتی اگر آن را درک نمی کنید، این امر عادی است که بعضی افراد حتی بی دلیل گاهی احساس ناراحتی داشته باشند بنابراین آن ها را سرزنش نکنید.

11. وفاداری و عدم خیانت

خیانت دلیل اساسی بهم خوردن بسیاری از زندگی های مشترک می باشد زیرا طرفین به هیچ عنوان نمی توانند با آن کنار بیایند بنابراین همیشه وفاداری را در اولویت خود قرار دهید.

12. احترام به تصمیم گیری های یکدیگر

به تصمیم های همسرتان احترام بگذارید و حتی اگر با آن مخالف هستید در زمان درست و با لحن درست مخالفت خود را نشان دهید.

13. احساسات خود را در میان بگذارید

احساسات اهمیت زیادی دارند و شناخت آن ها باعث می شوند همسرتان بهتر شما را بشناسد بنابراین در زمان های مختلف به آن ها بگویید چه احساسی دارید و دلیل آن را نیز مطرح کنید.

14. برای تعطیلات برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی برای تعطیلات باعث می شود زمان بسیار خوبی را کنار یکدیگر سپری کرده و از طرف دیگر به همسر خود نشان دهید که برای بودن با او هیجان زده هستید و دوست دارید زمان خوبی را کنار هم بگذرانید.

15. به سرگرمی های او علاقه نشان دهید

شاید سرگرمی های او با شما تفاوت دارد، شما از کتاب خواندن لذت می برید در حالی که او بازی آنلاین را ترجیح می دهد. سعی کنید گاهی با او بازی آنلاین انجام دهید تا متوجه شود که برای بودن و گذراندن وقت با او تلاش می کنید.

16. گل یا شکلات بخرید

گاهی برای همسرتان گل یا شکلات بخرید ( اگر همسرتان دوست ندارد خوراکی مورد علاقه او را بخرید) و با این کار به او نشان دهید که سلیقه او را می دانید.

17. مراقب جذابیت و تناسب اندام خود می باشد

اهمیت به تناسب اندام مهم می باشد، خیلی از افراد بعد از ازدواج رژیم غذایی و ورزشی را فراموش می کنند و همین باعث می شود که جذابیت ظاهری خود را برای همسرشان از دست بدهند.

18. در را برای هم باز نگه دارید

به یاد داشته باشید که حتی انجام کار کوچکی مانند باز نگه داشتن در باعث می شود همسرتان احساس اهمیت پیدا کند. بنابراین از این کارها غافل نشوید.

19. او را به سمت کارهایی که دوست ندارد سوق ندهید

اگر همسرتان از ارتفاع می ترسد او را به مکان های مرتفع نبرید، اگر از آب می ترسد او را وادار نکنید وارد دریا شود. به طور کلی به ترس های او احترام بگذارید و آن ها را درک کنید.

20. محبت خود رانشان دهید

اگر همسرتان به مشکلی بر می خورد نشان دهید که او را دوست دارید و برای حل مشکل او تلاش کنید، در جمع گاهی از روی محبت دست او را لمس کنید.

21. با خانواده او رابطه خوبی داشته باشید

خانواده افراد بخش مهمی از هویت ان ها می باش بنابراین حتما رابطه خوبی با آن ها داشته باشید و در مورد رفتار آن ها پیش همسرتان تعریف کنید.

22. به هم لبخند بزنید

وقتی عمداً به کسی لبخند می‌زنید، امر مثبتی را به اشتراک می‌گذارید که به نوبه خود روحیه شما و او را بالا می‌برد. به یاد داشته باشید که لبخند مسری است! لبخندهای محبت آمیز به همسرتان نشان می دهد که از دیدن او احساس خوب می گیرید.

23. برای هم پیام صبح بخیر بفرستید

این کار نشان می دهد که شما اولویت هم می باشید زیرا اولین کسی می باشد که در هنگام بیدار شدن از خواب به او فکر می کنید. سعی کنید که پیامی که میفرستید پر از انرژی مثبت باشد تا به همسر یا نامزدتان در آغاز یک روز خوب کمک کند.

24. صبور باشید

صبر در زندگی مشترک اهمیت زیادی دارد، سعی کنید صبور بوده و عصبانیت خود را کنترل کنید.

25. هم دیگر را تغییر ندهید

یکدیگر را همان طور که هستید بپذیرید و به خاطر داشته باشید که همسر شما 30 سال این ویژگی ها را داشته است بنابراین تغییر او تقریبا غیرممکن می باشد.

26. ابراز عشق با کلمات

از جادوی کلمات غافل نشوید، کلمات می توانند در روح افراد تاثیر بگذارند و باعث شوند احساسات قدیمی دوباره زنده گردند.

27. برای هم شعر بنویسید یا شعر بخوانید

شعر یکی از قشنگ ترین بیان ها می باشد بنابراین برای هم شعر بخوانید یا اگر می توانید شعر بنویسید و از اسم همسرتان در شعر استفاده کنید.

28. هر روز بگویید”دوستت دارم”.

لازم نیست حتما از جمله دوستت دارم استفاده کنید می توانید بگویید من به تو افتخار می کنم، یا من قدر تو را می دانم و با این جملات احساسات خود را نشان دهید.

29. به صحبت های یکدیگر گوش دهید

یکی از نیازهای افراد شنیده شدن می باشد بنابراین به حرف های هم گوش دهید و در مورد آن سوال بپرسید تا همسرتان متوجه شوید که به او گوش میدهید.

30. با هم وقت بگذرانید

انجام کارهای مشترک باعث می شود هر روز بهم نزدیک تر شوید و بیش تر کنار هم خوش بگذرانید.

31.یادداشت های کوچکی در جاهای مختلف خانه بگذارید تا با دیدن آن ها خوشحال شوید.

32. با هم بازی کامپیوتری انجام دهید

فعالیت های جدید می تواند باعث شود که هیجان جدیدی را تجربه کرده و راههای تازه ای برای ارتباط با یکدیگر پیدا کنید.

33. تا شب طولانی صحبت کنید

آیا در دوران نامزدی پیش آمده که تا صبح پای تلفن باشید؟ آیا نمی خواهید احساسات آن دوره را دوباره تجربه کنید؟ بنابراین تا صبح بیدار مانده و با همسر خود حرف بزنید تا دوباره عشق را در قلب خود زنده کنید.

34. همیشه سالگردهای خاص را به یاد داشته باشید.

35. وقتی با هم هستید گوشی های خود را خاموش کنید.

امروزه فضای مجازی باعث سردی رابطه ها شده است بنابراین برای بهبود رابطه خود قانون بگذارید و هنگامی که پیش هم هستید از گوشی و فضای مجازی فاصله بگیرید مگر کار واقعا مهمی داشته باشید.

36.به یکدیگر افتخار کنید.

از دستاوردها و توانایی های یکدیگر قدردانی و به آن ها افتخار کنید تا همسرتان متوجه شود متوجه پیشرفت های او می شوید.

37. به یکدیگر اعتماد کنید.

اعتماد پایه زندگی مشترک می باشد بنابراین در کارها به همسرتان اعتماد داشته و توانایی او را زیر سوال نبرید.

38. برای یکدیگر فداکاری کنید.

فداکاری می تواند شامل اختصاص دادن وقت، زمان یا پول باشد.

39 با هم غذا بپزید.

آشپزی با یکدیگر باعث می شود کار تیمی داشته و در کنار یکدیگر زمان بسیار خوشی را سپری کنید.

40 .رویاهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

آیا در مورد رویاهای همسر خود می دانید؟ هدف های او را می شناسید؟ اگر پاسخ شما منفی است سریعا دست به کار شوید و با او در باره این موارد صحبت کنید تا بهتر او را بشناسید و یا حتی به او در رسیدن به این خواسته ها کمک کنید.

41. غذای مورد علاقه یکدیگر را بپزید.

آیا تاکنون برای هم آشپزی کرده اید؟ این کار باعث می شود تا همسرتان متوجه شود به او اهمیت میدهید.

42. برای هم نامه بنویسید

نامه نوشتن باعث می شود که راه ارتباطی جدیدی باهم داشته باشید اگر نوشتن برای شما سخت است نقاشی بکشید ولی حتما این راه را امتحان کنید.

43. عادتی را که شریک زندگی تان را آزار می دهد کنار بگذارید.

همه ما عادتی داریم که شریک زندگیمان را به شدت آزار می دهد. اگر فکر نمی‌کنید، می توانید از همسرتان در مورد آن بپرسید. اگر مدتی است که ازدواج کرده اید، این عمل می تواند احساسات عمیق قدردانی را در همسرتان برانگیزد.

44. وقتی با هم در ماشین هستید، موسیقی مورد علاقه همسرتان را پخش کنید.

اگر سلیقه موسیقی شما با همسرتان بسیار متفاوت است، این کار نشان می دهد که به سلیقه همسرتان نیز اهمیت می دهید.

عشق بازی

45. یک سرگرمی جدید را با هم امتحان کنید| بهبود رابطه

هر چیزی از آشپزی در خانه، ساخت سفال تا نجاری می تواند یک فعالیت سرگرم کننده و صمیمانه باشد. سعی کنید فعالیتی را در نظر بگیرید که هر دوی شما دوست دارید.

46. از شریک زندگی خود در مورد خاطرات مورد علاقه اش بپرسید و با دقت گوش دهید.

خاطرات خوب شایسته به اشتراک گذاشتن هستند. این خاطرات برای شریک زندگی شما مهم می باشند بنابراین با این کار می توانید درک بهتری از شریک زندگی خود ایجاد کنید.

47. به چشمان همسرتان نگاه کنید و یکی از ویژگی های خوب او را نام ببرید.

کلمات خوشایند طعم شیرینی دارند. روزی را به یاد بیاورید که در آن از شما تعریف شده است، آیا احساس خوب خود را بخاطر دارید؟ شناخته شدن و دوست داشته شدن یکی از نیازهای اساسی هر فرد است که با تاکید بر آن می توانید قلب همسر خود را به دست آورید.

48. در رابطه جنسی پیش گام شوید

به همسر خود نشان دهید که شما هم برای رابطه جنسی مشتاق هستید این کار باعث می شود تا رابطه شما هیجان انگیز تر شود.

49.  یک هدیه دست ساز به او بدهید.

هدیه دست ساز نشان دهنده تلاش، صبر و اهمیتی است که به همسرتان می دهید. هدایای دست ساز به دلیل زمان و انرژی که برای هدیه صرف می کنید همیشه ارزشمند خواهند بود.

50. او را در اولویت قرار دهید.

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، به پیام های شریک زندگی خود پاسخ دهید و همیشه آن ها را در اولویت قرار دهید.

منبع : عشق بازی معجزه می کند❤️50 روش کاربردی 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *