X

تحریک همسر، چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟

تحریک همسر، چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟

یکی از مسائل مهم در زندگی هر شخصی، آموزش و یادگیری نحوه تحریک همسر می باشد زیرا این امر در کیفیت رابطه جنسی و تحکیم خانواده بسیار تاثیر گذار می باشد، یادگیری نحوه تحریک همسر برای زوج های جوان و افرادی که چندین سال از عمر زندگی مشترکشان گذشته است بسیار مفید می باشد.

بعد از گذشت مدت زمانی از زندگی مشترک هیجان رابطه جنسی کاهش می یابد و علت اصلی بیشتر مشکلات زوجین طلاق عاطفی می باشد که منجر به جدایی و خیانت می شود و این مسئله به خاطر عدم آگاهی از نحوه ارضا کردن نیازهای جنسی همسر به وجود می آید.

باید زوجین توجه داشته باشند که رابطه جنسی تنها به دخول محدود نمی شود بلکه عشق بازی و آگاهی از نحوه تحریک نقاط حساس بدن شریک جنسی تان اهمیت بسیاری دارد و این نکته را در نظر بگیرید که آناتومی بدن هر فرد متفاوت می باشد و در این خصوص باید از مشاوره جنسی کمک بگیرید تا بتوانید بدن همسرتان را بهتر بشناسید و بتوانید کیفیت روابط جنسی خود را افزایش دهید.

نقش تنوع در رابطه جنسی و تحریک همسر

مردان حس تنوع طلبی بیشتری نسبت به زنان دارند زیرا مردان بیش تر از زنان تغییر رفتار جنسی برای آن ها محسوس و خوشایند است، در صورتی که می خواهید همسر خود را تحریک کنید تنوع در رابطه جنسی اهمیت بسیاری دارد، هر زنی رفتارهای جنسی خاص خودش را دارد.

برای مردان بهترین صحنه در رابطه جنسی لحظه ارضاء شدن، حرکات و حالات چهره همسرش و همین طور تن صدای او می باشد که این حالات در زنان مختلف متفاوت است و هر کدام از زنان هنگام رابطه جنسی حالت خاص خودش را دارند.

سعی کنید هرازگاهی مکان جنسی خود را تغییر دهید و از اتاق خواب به مکان دیگری بروید در صورتی که بتوانید رفتارهای جنسی خودتان را تغییر دهید برای همسرتان جذاب خواهد بود و مثل این است همسرتان شریک جنسی دیگری را یافته است، تنوع دادن به رفتارهای جنسی تا حد زیادی شما را در نظر مردتان جذاب می کند.

پس سعی کنید بر روی پوزیشن های جنسی توجه داشته باشید و پوزیشن های مختلفی را بیاموزید در صورتی که یک رفتار جنسی تکراری داشته باشید، رابطه جنسی شما یکنواخت می شود و مشکلات بسیاری برای زندگی مشترک تان به وجود می آورد.

نقش مخرب تظاهر کردن در کیفیت رابطه جنسی

یکی از اشتباهاتی که زنان در تحریک مردان انجام می دهند تظاهر آن ها به لذت در برقراری رابطه جنسی می باشد، توجه داشته باشید که مردان این موضوع را به خوبی متوجه می شوند و در صورتی که رابطه جنسی به صورت مصنوعی باشد باعث سرد شدن همسرتان می شود، زوجین باید در هنگام برقراری رابطه جنسی رضایت دو طرفه داشته باشند.

به طور کلی آشنایی با بدن زنان و نقاط تحریک مردان بسیار مهم است و در عشق بازی و تجربه رابطه جنسی آتشین نقش بسیار مهمی دارد، زوجین باید در طول سال هایی که با یکدیگر زندگی می کنند علایق، فانتزی های جنسی و نقاط حساس بدن همسرتان را بشناسید و یاد بگیرید که چطور باید همسرتان را در رابطه جنسی به هیجان آورید که بر روی کیفیت رابطه شما اثر مثبتی بگذارد.

تاثیر نحوه پوشش و ظاهر افراد در تحریک همسر

یکی از عواملی که در افزایش میل جنسی زوجین تاثیر بسیاری دارد آراستگی و مرتب بودن زن و مرد می باشد و استفاده از وسایل خوش بو کننده و عطر مناسب در تحریک همسر نقش بسیار مهمی دارد در این شرایط شما باید نسبت به علایق جنسی همسرتان حساس باشید و سعی کنید در کنار همسرتان آراسته حضور یابید.

یکی از عواملی که باعث سرد شدن و کاهش رابطه جنسی می شود عدم رسیدگی به ظاهر و شلخته بودن می باشد بهتر است زنان در منزل  از لباس های تنگ، نیمه برهنه و آرایش با رنگ های تحریک کننده استفاده نمایند این امر باعث می شود تا اندام برهنه شما برای همسرتان جذاب باشد و زمانی که می خواهید همسرتان را تحریک کنید سعی کنید از لباس های پوشیده ای که برجستگی اندام شما را به خوبی نمایان می کند استفاده کنید.

تاثیر حرف های عاشقانه و عشق بازی در تحریک همسر

در هنگام رابطه جنسی شرایط روانی و تاثیر احساسات بسیار مهم تر از عوامل فیزیکی برای تحریک همسر می باشد و حرف های عاشقانه و عاطفی قبل از شروع رابطه جنسی بسیار مهم است و بر روی کیفیت رابطه جنسی تاثیر بسیاری می گذارد و به هیچ وجه نباید این عامل را نادیده گرفت.

قبل از آن که رابطه جنسی برقرار کنید باید سعی کنید با حرف های عاشقانه ای که می زنید به همسرتان آرامش دهید و هم چنین لمس، نوازش های با حوصله و عشق بازی با همسرتان قبل از شروع رابطه می تواند بر روی کیفیت رابطه جنسی و تحریک همسرتان تاثیر بسیاری داشته باشد و سعی کنید حرف های عاشقانه را چاشنی رابطه جنسی کنید.

کلام آخر

در رابطه زناشویی و در طول زندگی باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام رفتارهای شما می تواند باعث تحریک همسرتان شود و هم چنین رابطه با کیفیت و لذت بخش بهتر است با تحریک انجام شود به همین دلیل ممکن است شما تکنیک هایی را امتحان کنید و یا از روش های مختلفی برای رابطه جذاب استفاده نمایید اما باز هم در این زمینه با مشکل مواجه شوید و نتوانید همسرتان را به خوبی تحریک کنید در این شرایط باید از مشاوره جنسی کمک بخواهید و موضوع را با او در میان گذاشته و با تحریک همسر لذت را دوباره به رابطه جنسی خود بازگردانید.

زمانی که در این شرایط قرار گرفتید به شما پیشنهاد می شود تا از مشاوره تلفنی کمک بگیرید در این صورت راحت تر می توانید مسائل خودتان را بیان کنید و شرم و خجالتی نداشته باشید در این راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان یکی از بهترین مراکز روانشناسی در مورد مسائل جنسی و زناشویی می باشد و می توانید از طریق مشاوره تلفنی مشکلات خودتان را حل نمایید.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

روابط جنسی و زناشویی بخش بزرگی از روابط میان زن و شوهر هستند و در صورتی که در این روابط مشکلی به وجود آید و یا کیفیت آن نامناسب باشد روابط میان زوجین به مرور زمان به سردی می رود و مشکلاتی در روابط آن ها به وجود می آید به همین دلیل بسیار ضروری می باشد تا افراد برای حل مشکلات و یا افزایش کیفیت رابطه جنسی شان از افراد متخصص کمک بگیرند، اما به خاطر مشکلات اقتصادی و یا برخی از موارد دیگر ممکن است افراد چشم بر روی این نیازها ببندند و از مشاور درخواست کمک نکنند، در همین راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان از کادری مجرب و متخصص تشکیل شده است که به صورت تلفنی و حضوری پاسخ گو شما می باشد.

زمانی که فرد مشاوره تلفنی را انتخاب می کند هزینه کمتری را پرداخت می کند و مسائلی مانند رفت و آمد و معطلی حذف می شود در مشاوره تلفنی کیفیت جلسات مانند مشاوره حضوری می باشد و فرد می تواند کل فرایند درمانش را به صورت تلفنی انجام دهد در این خصوص متخصصان مرکز مشاوره ستاره ایرانیان خدماتی را ارائه می دهند و در زمینه حل مسائل و مشکلات شما را یاری می کنند.

منبع : تحریک همسر، چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟