X

7 دوست متفاوتی که شما در زندگی تان خواهید داشت


هیج یک از دوستان شما در نهایت به BFF شما تبدیل نخواهند شد، ولی خارج کردن خودتان از آن شرایط و ملاقات کردن با افراد جدید به احتمال 100% برای شما مناسب می باشد.

در این مقاله ما یک لیست از 7 دوست مختلفی که در زندگی تان دارید و دلیل ارزشمند بودن آنها برای شما را بیان می کنیم.

دوست مدرسه ای

چه در صورتی که شما این دوست را در مدرسه ابتدائی یا راهنمایی پیدا کنید (یا حتی در TAFE یا دانشگاه پیدا کنید)، آنها شما را در بهترین و بدترین حالت تان خواهند دید.

آزمون های بقاء، روابط، پارتی ها و تمام موارد زشتی که در دوره نوجوانی برای شما اتفاق می افتند، عبارت از ابزارهای سریع برای ایجاد رابطه می باشند.

ممکن است که با ترک مدرسه ارتباط شما با دوستانتان قطع شود، ولی این مورد ضرورتا بد نمی باشد.

این دوستی ها همواره دارای یک حالت خاصی خواهند بود، چرا که آنها گذشته شما را می دانند و با آنها راحت خواهید بود، دارای برخی موارد خاصی با شما می باشند و شما همواره یک سری جوک های مختص خودتان را خواهید داشت.

دوست مهمانی

شاید این دوست را برای اولین بار در دبیرستان یا دانشگاه ببینید – در هر دو زمان بخش زیادی از مهمانی ها برگزار می شوند.

این دوستان اولین دوستانی هستند که پیدا می شوند و آخرین دوستانی هستند که شما را ترک می کنند.

آنها همواره شاهد لحظات مهم زندگی تان بوده اند – و حتی این احتمال وجود دارد که شما را در این شرایط تشویق کرده باشند.

دوست کاری

بهترین همکار شما شخصی است که در مورد تغییرات مربوط به کابوس های شبانه شما را مطلع می کند و توجه مناسبی را نسبت به مهمانی کارمندان دارد.

زمانی که آنها دور از محیط کاری هستند و بدون شما به قهوه خانه می روند، احتمالا یک سری پیامهای عصبانی کننده را به آنها بفرستید. شاید شما بیرون از محیط کاری هیچ نوع ارتباطی نداشته باشید، ولی این مورد منجر به کاهش جذابیت این رابطه نمی شود.

دوست بزرگتر

این دوست عبارت از شخصی می باشد که در هنگام دچار شدن به دست پاچگی، عصبی شدن یا هیجان زده شدن از وی مشورت می گیرید.

چه در صورتی که شما در یک آزمون شکست خورده باشید، یا درخواست کار داده باشید یا شجاعت کافی را برای صحبت کردن با فرد محبوبتان به دست آورده باشید، احتمالا از این دوست تان استفاده کنید.

آنها دقیقا می دانند که چه احساسی دارد و هیچ چیزی بهتر از داشتن یک شخصی نمی باشد که شما را درک می کند.



دوست آنلاین

رسانه های اجتماعی منجر به راحت تر شدن بررسی DM های افراد و پیدا کردن دوست شده است.

چت کردن با افراد مختلف از طریق اینترنت یک روش مناسبی برای داشتن احساس در ارتباط بودن با دنیای پیرامون می باشد – به خصوص در صورتی که شما به دلیل مدرسه یا کار احساس منزوی شدن بکنید.

توانایی به اشتراک گذاری زندگی خودتان با یک شخصی ازطریق لب تاب و در حین راحت بودن در خانه اغوا کننده می باشد – ولی باید همواره از خودتان مراقبت کنید.

دوست عاشق

این دوست فقط خود شما را به دست می آورد. آنها هیچ وقت در مورد شما قضاوت نمی کنند، آنها شما را عاشقانه دوست دارند و همواره از شما حمایت می کنند.

این بدان معنا نمی باشد که آنها معایب شما را نمی بینند – در صورتی که شما آنها را اذیت کنید یا یک کار اشتباهی انجام دهید، اولین فردی خواهند بود که در این موارد با شما صحبت خواهند کرد – ولی در هر صورت شما را دوست دارند.

آنها همواره به پیامهای شما جواب می دهند، همواره به یاد دارند که مورد خاصی را برای تولد شما انجام بدهند و نسبت به تمامی اسرار شما مطلع می باشند (و آنها را نزد خودشان نگه می دارند).

تا زمانی که پیش این دوستتان باشید، احساس تحیر و راحتی خواهید داشت. ممکن است که در هر زمانی آنها را نبینید، ولی زمانی که آنها را ببینید، همه مشکلات خودتان را فراموش خواهید کرد.

فرنمی

به فیلم ملکه گرجستان از مابین دختران متوسط فکر کنید – این فرد همانند بهترین دوست شما عمل می کند، ولی هیچ یک از شما همدیگر را دوست نخواهید داشت.

شاید شما به خاطر همسر همدیگر به هم کمک می کنید، یا شاید این کار راحت تر از عدم توجه به هم می باشد، ولی نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید عبارت از این است که این دوستی شاید فراموش شده باشد.

این نوع دوستی برخی از مهارت های زندگی باارزش را به شما آموزش خواهد داد.

شما یاد خواهید گرفت که به چه نحوی مقاومت کنید، دوستان شما چه برخوردی با انتظارات شما داشته باشند و حتی توانایی مربوط نحوه قدردانی بهتر از همسرانی که از شما حمایت می کنند هم در شما ایجاد می شود.

ممکن است که دلایل متعددی برای خاتمه دادن به یک رابطه وجود داشته باشد – شاید مسیر زندگی تان از هم جدا شود، شاید دوستان جدیدی پیدا کنید که موارد مشترک زیادی با وی دارید، یا شاید این مورد فقط یک دوستی بدی باشد که بهترین حالت ممکن عبارت از فراموش کردن آن می باشد.

هر دلیلی که وجود داشته باشد، به یاد داشته باشید که از خودتان مراقبت کنی و همچنین به یاد داشته باشید که بهترین همسر و رفیق جدید شما در یک گوشه ای و در اطراف شما قرار دارد.

منبع : همسرانه