زنان اشتباه برای ازدواج را بشناسید 

زنان اشتباه برای ازدواج چه کسانی هستند؟ نگران نباشید ازدواج با این زنان خطر جانی برای شما ندارد و ازدواج با این زنان خطرناک احتمالا کاری کند که زندگی دلخواهتان از دست برود! آیا به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید ویژگی های مثبت و منفی خانمی که قصد ازدواج با او را دارید را تشخیص دهید؟ یا با چه خانم هایی نباید ازدواج کنید تا در دامشان گرفتار نشوید؟

در ادامه این مقاله چهار نشانه زنان خطرناک را بیان می کنیم و با کسب آگاهی تا حدودی می توانید ویژگی های طرف مقابل تان را بشناسید و به شناخت قابل قبولی برسید.

اما با این حال نمی توانید به تشخیص قطعی و صحیحی برسید و باید در این خصوص از روانشناس و درمانگر کمک بگیرید تا بتوانید همسر مناسبی برای خودتان انتخاب کنید در این خصوص مشاور قبل از ازدواج می تواند به شما کمک کند.

نشانه های ازدواج با زن اشتباه 

یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی شما، ازدواج کردن می باشد پس باید افراد نامناسب را برای ازدواج بشناسید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، اگر در مورد انتخاب طرف تان شک دارید می توانید با هم در جلسات مشاوره ای شرکت کنید تا با کمک مشاور متخصص همه جوانب موضوع را در نظر گرفته و مورد بررسی قرار دهید.

اگر برای ازدواج خانمی را در نظر دارید که دارای ویژگی های زیر است توصیه می شود که ریسک نکرده و ازدواج با او را فراموش کنید و هم چنین این نکته را در  نظر داشته باشید در صورتی که طرف مقابل تان ویژگی های زیر را به صورت مداوم داشت این ویژگی ها خصوصیات اخلاقی او می باشد و به این راحتی نمی تواند آن ها تغییر دهد.

  1. وابستگی به دیگران و عدم استقلال

زندگی کردن با افرادی که مستقل نیستند و برای انجام هر کاری نیاز به دیگران دارند بسیار دشوار است زیرا باعث می شود بیشتر اوقات درگیر کارهای او باشید و نتوانید به درستی به مسائل خودتان بپردازید، این گونه خانم ها بسیار حساس هستند و اگر برای مدت کوتاهی در دسترس نباشید نگران و هراسان می شوند و واکنش های غیر طبیعی نشان می دهند.

هم چنین این افراد به طور دائم نگران هستند و شما باید به صورت مداوم عشق و علاقه خودتان را به او نشان دهید تا از این رابطه مطمئن باشند شما مجبورید که کل زندگی تان را برای رفع نگرانی های همسرتان هزینه کنید و این امر باعث می شود که به زودی از پا بیفتید و خسته شوید.

  1. زنان اشتباه برای ازدواج، سلطه گری و برتری خواهی

خانم های کنترل گر تمایل دارند تا همه امور زندگی را در دست بگیرند و حتی روابط شما را با دیگران و اطرافیانتان مدیریت کنند، زندگی کردن با این افراد باعث می شود تا به دستوراتی که همسرتان می دهد عمل کنید و در صورتی که نسبت به آن مقاومت نشان دهید به شدت با شما برخورد می شود.

زنان اشتباه برای ازدواج

گاهی اوقات ممکن است به این نتیجه برسید که سهم شما از این رابطه چه می باشد و آیا همسرتان به شما علاقه دارید یا فقط برای انجام دادن فرمان هایش با شما زندگی می کند.

  1. مشاوره تحصیلی کسی که از درس خوندن پیشمون شده و می خواهد درست انتخاب رشته کنه

    نشانه زنان اشتباه برای ازدواج، نوسانات اخلاقی

برخی از افراد نوسانات خلقی دارند و نمی توان اخلاق این افراد را پیش بینی کرد زیرا گاهی اوقات خوش اخلاق هستند و در همان لحظه امکان دارد به شدت عصبی شوند و پرخاشگری کنند، این گونه افراد به خاطر نوسانات اخلاقی که دارند بهانه هایی می آورند و سعی می کنند شما را قانع کنند، اما تلاش آن ها بیهوده می باشد.

زندگی کردن با افرادی که نوسانات اخلاقی دارند می تواند سخت باشد زیرا آن ها تمایل به محبت شما دارند اما ممکن است به صورت ناگهانی از شما متنفر شوند و حاضر نباشند لحظه ای با شما وقت بگذرانند، پس سعی کنید از افرادی که این ویژگی را دارند فاصله بگیرید و به آن ها نزدیک نشوید.

  1. جلب محبت بیش از حد

زنی که تمایل دارد با رفتارش تمام توجه و محبت همسرش را به سمت خود جلب کند و انتظار داشته باشد که شوهرش تمام توجه و محبتش را صرف او کند باعث می شود تا روند زندگی به سختی پیش برود و مشکلاتی در زندگی آن ها به وجود آید.

مرد نمی تواند در طول زندگی محبتش را تنها برای همسرش خرج کند زیرا با افراد مختلفی مانند پدر و مادر، خواهر و برادر، دوستان، همکاران و بسیاری از افراد دیگر در ارتباط می باشد و باید به آن ها توجه کافی داشته باشد، البته او باید به همسرش توجه داشته باشد و محبت بیشتری را نثار همسرش کند اما باید این محبت را به درستی مدیریت کند.

ویژگی های همسر خوب

علاوه بر ویژگی های منفی باید به ویژگی های مثبت طرف مقابل نیز توجه کرد و به آن ها اهمیت داد به عنوان مثال خانمی که شخصیت مهربانی دارد و با رفتارش به شما نشان می دهد که در هر شرایطی از شما حمایت می کند باعث می شود در زندگی زناشویی در کنار شما باشد و در سختی های زندگی شما را تنها نگذارد.

هم چنین در صورتی که ویژگی هایی دیگری مانند حسن خلق، صداقت، داشتن چهارچوب اخلاقی و حریم شخصی و این گونه صفات در فرد وجود دارد نشان دهنده این است که زندگی با این شخص منجر به آینده روشنی می شود و با شکست رو به رو نمی شود.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در زمان آشنایی افراد سعی می کنند که بهترین تصویر را از خودشان نشان دهند و ویژگی های منفی شان را مخفی کنند در این شرایط باید از روانشناس کمک بگیرید تا ویژگی های طرف مقابل تان را به خوبی بشناسید و هم چنین به ویژگی های شخصیتی پنهان فرد مقابل پی ببرید، با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید و زنان اشتباه برای ازدواج را شناسایی کنید.

سخن آخر

ازدواج مرحله حساسی در زندگی می باشد و باید با آگاهی و بینش کافی طی شود در صورتی که انتخاب اشتباهی صورت گیرد پیامدهای زیان باری برای فرد خواهد داشت علاوه بر ویژگی هایی که در رابطه با زنان اشتباه بیان شده است برخی از ویژگی های در آقایان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند به عنوان مثال زندگی با مردانی که دارای ویژگی های زیر می باشند مشکل ساز می باشد.

  • مردانی که مسئولیت پذیر نیستند.
  • مردانی که برنامه ای برای آینده ندارند.
  • مردان تنوع طلب زیرا در آینده ممکن است خیانت کنند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که از روی ظاهر نمی توانید به شناخت برسید و تنها با وارد شدن به زندگی شناخت واقعی به دست می آید هم چنین با مشورت کردن با روان شناس متخصص می توانید تا حد زیادی می توانید ویژگی های شخصیتی طرف مقابل را تشخیص دهید و متوجه شوید آیا این فرد مناسب زندگی می باشد یا خیر.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

افرادی که قصد ازدواج دارند مشاوره قبل ازدواج برای آن ها بسیار مهم می باشد تا بتوانند قبل از ازدواج با عوامل تاثیر گذار بر ازدواج آشنا شوند و آن ها را مورد بررسی قرار دهند یکی از این موارد تشخیص زنان اشتباه برای ازدواج می باشد.

گاهی اوقات افراد به دلیل مشغله های کاری و یا کمبود وقت نمی توانند در جلسات حضوری مشاوره شرکت کنند و یا زمان زیادی را صرف رفت و آمد کنند و هم چنین برخی از افراد در حضور روانشناس راحت نیستند ومعذب هستند و نمی توانند مسائل شان را به صورت رو در رو بیان کنند در این حالت استفاده از مشاوره تلفنی بهترین گزینه می باشد.

در این راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان از کادری مجرب و با تجربه تشکیل شده است که آماده ارائه خدمات به صورت حضوری و تلفنی می باشند و افراد هر کجا که باشند می توانند با متخصصان و روانشناسان ارتباط بگیرند.

منبع : زنان اشتباه برای ازدواج را بشناسید ( ۵ زنگ خطر مهم)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *